LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Da kan det se ut som vi av ulike grunner ikke helt får til å lage søsken til lillesnupp på egenhånd, og vi ser derfor på andre alternativer. Men siden vi har barn fra før, havner vi naturlig nok bakerst i køen. Og da lurer jeg på om noen her inne vet noe om hva et privatfinansiert forsøk vil komme på? Inkl gym, medikamenter og selve forsøket? Og evt hvem dere vil anbefale? Hvor skal man starte? Som dere skjønner vet jeg ikke så mye om dette når det ikke er offentlig... . Takker for svar!
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Vi var på klinikk Hausken. Anbefaler de veldig:)) Prislisten ligger på nettsiden. Medisinene kom på ca 6000, hvis ikke jeg husker helt feil, men dette kommer jo litt an på hvor stor dose du må ha på sprøytene. Første konsultasjon koster 1500 kr. Du starter med å gå til en gynekolog. Jeg valgte en privat fordi jeg ikke orket ventetid. Hun visste gangen i det. Eller du kan ringe direkte til Hausken å spørre, de er veldig hyggelige:)) jeg fikk time på Hausken før det var gått 2 uker. Lykke til:)
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Har ikke gått til behandling hos privat, men ville bare legge til at medisinutgifter på 6000 er ganske lite, første forsøket vårt endte vel på 9.000, mens det siste var vel oppe i over 13.000. Men du har rett på å få tilbake alt over 15.000 for tre fosøk som ved off.forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå