Gå til innhold

har dere en jobb hvor det er mulig å ha med barna på jobb en dag i ny og ne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Om det er krise så kan ungene være med ja, men da skal det være krise. De har vært der når meg og min mann jobber over hverandre men da er det snakk om en halvtimes tid.

Hadde de med noen ganger når jeg jobbet i en annen butikk, og det gikk veldig greit. Mindre butikk og vi var vant til at det var unger med på jobb av og til, når vi ikke var så mange ansatte var det ikke alltid like greit når det var planleggingsdager i barnehage osv. Så da var det en selvfølge at ungene var med på jobb.

Ungene syns ikke det er like stas å være med lenger, holder i små doser.

Annonse

Kunne sikkert hatt dei med, iallefall ei kort stund. Heldigvis har det aldri vore aktuelt. Har kontorjobb, og barna ville fort ha kjeda seg, og då får ikkje mor jobba noko særlig.

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Hun er litt for ung foreløpig (bare 1,5 år), så jeg hadde nok ikke fått gjort noe på jobben. Men når hun blir eldre kan hun gjerne være med en dag i ny og ne, såfremt jeg ikke har intervjuer eller andre viktige møter.

Kan fint ha med eldstemann. Har gjort når han har vært slapp, men ikke helt syk, eller i forbindelse med planleggingsdager. Det er stor stas! Har med bærbar dvd-spiller, lego, og så går vi ut og kjøper lunsj + at han har fri tilgang på kakaomaskinen:)

Da jeg var på intervju her, ble det til og med sagt, at ansattes barn var velkomne når det var nødvendig for oss. "Gangene her er perfekte og løpe i!" sa sjefen min.

Yngste er for liten ennå, men det blir nok hans tur også:)

Nja,..eldste kunne jeg kanskje tatt med i et par timer men ikke minsta. Jobber på kontor så da måtte jeg nok hatt med en de lting som han kunne gjort. Tegne, perle, se en film på dvd o.l.

Har de med meg hverdag jeg, hihihihih. Jobber i barnehage! Når de begynner på skolen kommer de sikkert til æ være med i ferier og på plandager så lenge de vil. Mange som har med seg ungene på jobben hos oss!

Min gutt på snart 8 pleier å komme innom jobben min etter skolen. Jeg jobber med salg/service/kundemottak, og det går greit. Han gjør som regel lekser på bakrommet mens han venter.

Det skal sies at han er en rolig gutt da. Hadde vært vanskelig ellers. ;)

Nei det går ikke, og det har ingenting med barnets alder å gjøre i mitt tilfelle.

Men har mulighet til å ta hjemmekontor i stedet, så finner alltid en mulighet når det er planleggingsdager eller liknende.

For et par timer i et nødstilfelle kan det gå, men da må de holde seg på kontoret mitt stort sett, for størstedelen av bygget er ikke et trygt sted for barn. Så da må jeg finne ting å gjøre i trygge områder mens de er der i tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...