Gå til innhold

Hvem av dere lager mest mat- du eller mannen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Her er det stort sett meg, men mannen er under "lett opplæring".. Han kan egentlig ganske mye og lærer mer hele tiden, enten når han hjelper til, eller når jeg får han til å lage etter en oppskrift..

Jeg er litt pirkete på hva slags mat jeg liker (er veldig lei av sukret og salt ferdigmat så vil helst ha alt laget fra bunnen av..) og da blir det jo stort sett sånn at det er jeg som lager maten også..

Vi lager nesten like ofte mat, jeg lager muligens litt oftere men han vil heller ta oppvasken og opprydningen om jeg er hjemme. Så da syns jeg det er helt greit å lage maten, når jeg slipper det kjedelige etterpå.

Jeg jobber endel kvelder, så han lager middag da.

Jeg må nok lage mat når han er på jobb, han jobber turnus. Men når han kommer hjem, så er det han som overtar grytene. Matlaging bryr meg faktisk midt i ryggen, og nå som gravid, er jeg enda mindre interessert i å spise den.. :-(

mannebeinet som slaver mest på kjøkkenet;)

han er så flink, lager god mat;)

jeg lager god mt hvis jeg vil, men hater å bruke lang tid på kjøkkenet, så derfor blir d noen ganger litt "kjedelig" ifølge han..hehehe.. å litt mye toro... hehe;)

han er flink da!;)

Jeg er gift med en fagutdannet kokk! ---JEG lager 99% av maten hjemme...

Han jobber ikke lengre som kokk, og jeg skulle virkelig ønske at han lagde mer mat da... :P

Men nå er jeg hjemmeværende, og lager salvsagt hverdagsmaten. Hadde vært knall å få ferdig middag i helger og ferier da, men det blir stort sett jeg som kokker da også. Og når vi får gjester er det også, merkelig nok, jeg som kokker... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...