baby<3<3<3 Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Hei.. Er det flere som ikke har noen symptomer? Jeg fant ut på Lørdag at jeg er gravid, HURRA!! Men jeg har ingen symptomer bortsett fra litt ømme pupper. Blir veldig stressa av det:/
Min lille peanøtt vøtt:-) Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Hei! jeg hadde bare ømme pupper helt til jeg en morgen... uten forvarsel, ble suuuuuuperkvalm (tror det var i uke 6....og det varte til uke 15) Vær glad for hver dag du er gravid og bare har ømme pupper sier nå jeg... jeg er nå 29 uker og synes det er supert å være gravid, selv med alle symptomene... men akkurat kvalmeperioden kunne jeg klart meg uten altså... nyt tiden fremover og prøv å ikke bekymre deg, det fører ikke noe godt med seg :-D
Bompi83 Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Hei :-) Jeg er nå 7+3 og har svært få symptomer. Litt ømme pupper, men merker det stort sett på natta når jeg snur meg på magen bare. Var litt småkvalm rundt uke 5/6, og hadde vondt i korsryggen samtidig. Nå er jeg nesten symptomfri, og priser meg lykkelig for det! Var på UL forrige uke pga tidligere SA og småblødninger nå (har pågått i tre uker) og der var det et bankende hjerte :-) Tror du bare skal være glad til så lenge du ikke er kvalm osv, plutselig dukker det opp... Men hvis du er veldig stresset pga det kan du bestille tidlig UL for å se at alt er som det skal være. Lykke til :-) Klem
Eplebiten Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Jeg har hatt veldig lite symptomer, det er og grunnen til at jeg testet meg så seint som jeg gjorde. Tok test når jeg var 8+4uker på vei. Symptomer jeg har hatt er: - trøtt, veldig trøtt - mensmurringer - litt ømme pupper - humørsvingninger - kvalme som varte en hel dag Nå føler jeg alle symptomene mine er vekke, men de er vel egentlig ikke det. Jeg er fremdeles trøtt og humøret svinger veldig lett. Men føler meg liksom ikke gravid pga mangle på symptomer. Vanskelig å forklare dette her. Men er vel normalt at symptomene avtar nå som jeg er 11uker? Skulle ikke tro det skulle være så tøft å være gravid. Er livredd nesten hele tiden for at noe er galt eller skal gå gale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå