Gå til innhold

Får svar på hcg i morgen. Noen som ser om det blir en positiv eller negativ beskjed??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg har fått opp alt bra første gang, andre gang var eg litt mer på negativ siden og denne gangen er det mer på posetiv enn negativ :P

Så tror du beskymrer deg masse, men du er nok ennå gravid :)

Takk takk,... at jeg er bekymret har du så rett i, mest for å beskytte meg selv,- siden jeg aldri har klart å holde på en spire før...

Men om noen timer får jeg svar,.. innerst inne er jeg vel egentlig positiv nå, siden jeg ikke har hatt noen flere blødninger og at Ul på fredag gikk greit,.. selv om de ikke så noe foster.

Jeg aner jo ikke hvor langt jeg er på vei, siden eggene ble satt inn 22. mars, men ble tatt opp et par dager før, men er vel rundt 6 uker + nå tenker jeg!!

Kjenner jeg er tiltaksløs før jeg kan ringe for å få svarene,... er egentlig så mye jeg skal gjøre. Ordne i hagen, vaske bilen,... kanskje jeg bare skal sette i gang;)

aner ikke om dette er pos el neg:

fredag hcg 5100

mandag hcg 7100

legen skulle ringe meg for sekretæren var usikker på om det hadde steget nok??

Så da er det å vente på tlf fra legen,... mer venting:(

mtp:

Svaret ble negativt. stigningen var alt for lav til at det skal være liv... det kan skje et mirakel, men det har jeg dessverre liten tro på.

redselen for å miste har altså vært reell:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...