<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Klapper hun i hendene sine hver gang jeg begynner å synge bake kake søte. Hun er så god altså Utrolig morsom alder!!!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Oi, så tidlig! Herlighet så nusselig det må være da! *litt misunnelig* Hehe...
skinnfilla Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 lille gull er straks 8 mnd og har klappet en måneds tid eller noe;) Kan også vinke, kose og skakke på hodet når vi gjør det... så gøy når det plutselig løsner og de skjønner hva du sier...
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2011 Er bare så utrolig koselig når de lærer seg slike ting... Er jo egentlig så enkelt,men så utrolig morsomt når de likevel klarer det:) Har sunget og klappet med henne og de to siste dagene har hun begynt å klappe selv så fort jeg har begynt å synge den:) Gleder meg til alt som skjer fremover:) Gleder meg til å se henne vinke og lære masse nytt!
kinaputten Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 så flink hun er! Enig med deg at det er en spennende tid og vi er utrolig heldige alle sammen som har så fine og flinke barn
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2011 Jepp,vi er utrolig heldige alle sammen og har kjempe mye å glede oss til!! Alt de gjør er jo bare til å smelte av! Kjenner jeg tar alt litt ekstra innover meg nå som jeg vet det ikke blir flere babyer. Må nytes litt ekstra:)
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 19. april 2011 #7 Skrevet 19. april 2011 Åh! Jeg synger og klapper med babyen min, eller prøver, for han vrir seg ut av fanget og setter avgårde. Han er 8 mnd i morgen og har krabbet i to uker. Han reiser seg også og skal aller helst klatre på alt han finner. Tror du han har tid til å synge og kose med mammaen sin? Å nei du!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 19. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2011 He he Han krabber og reiser seg allerede ja:) Så flink han er:) Ikke rart han ikke har tid til å synge og klappe! Ha ha Skjønner godt at det er annet som er mer spennende:)
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 19. april 2011 #9 Skrevet 19. april 2011 Han prøver også å reise seg uten støtte, det går ikke så bra. Men han lar seg ikke stoppe, han prøver igjen og igjen og igjen. Babyen min har masse blåmerker og jeg håper folk skjønner at det er selvforskyldt! Hehe (Men han kan ikke sitte enda, for det har ikke han tid til. Hvorfor sitte når man kan stå?!) Men ååå... jeg vil også ha en baby som klapper! Skal jaggu meg tvangsøve med ham når han våkner igjen, hehe.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 19. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2011 He he er fort gjort å få litt blåmerker siden de prøver å klare mest mulig. Skjønner jo ikke at det er lov å ta en pause og øve mer senere:) Han kommer nok til å frese rundt i sommer tenker jeg på den ene eller andre måten;) Du får øve med den klappingen,men er nok ikke så spennende for han. Han må nok ha noe med fart og spenning;) he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå