Gå til innhold

Har dere like mye symptomer hele tiden?

Anbefalte innlegg

Jeg er 9+2 og syns puppene har begynt å bli mindre ømme. Har sett knøttet på tidlig ultralyd så håper alt fortsatt er i orden, men blir litt stresset av å ikke være trøttere, kvalmere, ømmere enn jeg er osv. Noen andre som også har det sånn?

Fortsetter under...

Ja! Jeg har det akkurat som deg, vekslende symptomer. Han nå hatt noen dager nesten uten symptomer av noe slag og blir grisestresset av det. Vil jo så gjerne at dette skal gå bra. Har som deg sett hjertelyd på tidligultralyd, men det er jo et par uker siden nå. Skal på ny ultralyd om 14 dager og synes det er veeeeldig lenge til.

Men - det går vel helst bra :)

Lykke til med din lille spire!

Hei :)

Ja, jeg har det som dere..... Og godt vi er flere sier nå jeg. For jeg trodde jeg var på vei til å bli gal.....

Ikke kvalm, mindre ømme pupper. Trøtt er jeg nå, men noen dager mer enn andre......

Jaja, sånn går nå dagene :/

Men det går bra med oss veit du.....

Har det slik jeg og, føler de fleste symptomene er vekke. Eneste igjen er at jeg fremdeles er litt trøtt og humøret svinger litt. Jeg er superstresset om dagene, hvordan kan jeg være gravid når jeg ikke føler meg gravid? Men har forstått at det er normalt. Jeg er 11uker på vei nå og symptomene vil etterhvert bli mindre når man nærmer seg 2.trimester.

Får bare håpe alt står bra til med den lille.

Å det var veldig godt å høre at det er flere som har det sånn, da er det sikker normalt. Hvor langt er dere på vei?

Kanskje det har noe med morkaka å gjøre, at den klarer seg mer og mer selv?

Våknet med ømme pupper i dag og var kvalm på vei til jobb - ble kjempeglad jeg :D Skal ikke kimse av de som spyr og hvor fælt det er, mener ikke det, men er bare i så god form at jeg noen ganger ikke skjønner at det kan foregå et mirakel der inne når jeg føler meg helt vanlig. Vi skal ha ny ultralyd 5. mai, da er jeg 12 fullgåtte. Puh! Å håper det går bra da, da kan jeg puste ut bittelitt.

Lykke til med knøttene som vokser og gror, jenter :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...