MissZanta Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Var hos legen i dag for å ta noen prøver pga jeg har hatt svangerskapsforgiftning. Er i dag akkurat 14 dager etter fødsel og jeg har hatt mye vann i kroppen og gjekk opp veldig mye (33kg) på nesten 9 mnd. Var på vekten hos legen og der viste den 21kg mindre enn det var for 14 dager siden. Altså jeg har klart å "tisse" bort 21 kg på 14 dager :-D Kan vel si at jeg har hatt litt vann i kroppen ja hehe
Mammahjertet <3 Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Oi, et var ikke småtteri. Så ubehagelig det må ha vært med så mye vann i kroppen! Jeg selv tissa vekk 12 kg på under en måned og synes det var ille nok ;-)
MissZanta Skrevet 18. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2011 ja var veldig ubehagelig. ble lagt inn på sykehuset 2 uker før termin pga preeklampsi og alt av leger, jordmødre og barnepleiere reagerte på hvor mye vann i kroppen jeg hadde og at de aldri hadde sett noe så ille før hehe Har fremdeles en del vann i kroppen og gleder meg nå enda mer for å få det bort :-D Trodde nemlig ikke at jeg hadde gått ned så pass mye på så kort tid (bare vært oppegående i 8 dager pga ks) så dette blir en fin fin vår :-D
Fru Pinne Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Kjenner meg veldig godt igjen. Hadde samme greiene, ble lagt inn en uke før termin og satt i gang. Gikk opp 30 kg i svangerskapet og i løpet av en uke forsvant det 18 kg. Beina mine var som tempur madrasser, trykket jeg på foten ble det et søkk inn i huden... Skikkelig nasty Var godt å få vekk alt vannet for det gjorde skikkelig vondt syns jeg. Men har 8 kg igjen å få av og det er dessverre ikke vann..
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 Så godt og bli kvitt da:) Skulle ønske mine ekstra kilo bare kunne tisses vekk....hehe:) Får la være og raide kjøleskap og komme meg mer ut på trille turer kanskje....hihi:) Klem fra meg:)
MissZanta Skrevet 19. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2011 Kan nok ikke tisse bort fettet jeg har igjen på kroppen men er deilig å vite at de 33 kg jeg la på meg ikke bare var fett og faktisk vann hehe Er deilig å kunne gå noenlunde normalt igjen og føle seg som et menneske igjen og ikke som en elefant :-D Må nok innrømme at det har motivert meg til å bli litt sunnere men ikke slanke meg pga jeg fullammer... :-) Tirilgirl: Ja får bruke fin været til noe positivt :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå