Gå til innhold

Overraskelse hos legen :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag for å ta noen prøver pga jeg har hatt svangerskapsforgiftning.

Er i dag akkurat 14 dager etter fødsel og jeg har hatt mye vann i kroppen og gjekk opp veldig mye (33kg) på nesten 9 mnd.

Var på vekten hos legen og der viste den 21kg mindre enn det var for 14 dager siden. Altså jeg har klart å "tisse" bort 21 kg på 14 dager :-D

Kan vel si at jeg har hatt litt vann i kroppen ja hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, et var ikke småtteri. Så ubehagelig det må ha vært med så mye vann i kroppen! Jeg selv tissa vekk 12 kg på under en måned og synes det var ille nok ;-)

Skrevet

ja var veldig ubehagelig.

ble lagt inn på sykehuset 2 uker før termin pga preeklampsi og alt av leger, jordmødre og barnepleiere reagerte på hvor mye vann i kroppen jeg hadde og at de aldri hadde sett noe så ille før hehe

Har fremdeles en del vann i kroppen og gleder meg nå enda mer for å få det bort :-D Trodde nemlig ikke at jeg hadde gått ned så pass mye på så kort tid (bare vært oppegående i 8 dager pga ks) så dette blir en fin fin vår :-D

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen. Hadde samme greiene, ble lagt inn en uke før termin og satt i gang. Gikk opp 30 kg i svangerskapet og i løpet av en uke forsvant det 18 kg. Beina mine var som tempur madrasser, trykket jeg på foten ble det et søkk inn i huden... Skikkelig nasty :P Var godt å få vekk alt vannet for det gjorde skikkelig vondt syns jeg. Men har 8 kg igjen å få av og det er dessverre ikke vann.. :P

Skrevet

Så godt og bli kvitt da:)

Skulle ønske mine ekstra kilo bare kunne tisses vekk....hehe:) Får la være og raide kjøleskap og komme meg mer ut på trille turer kanskje....hihi:)

Klem fra meg:)

Skrevet

Kan nok ikke tisse bort fettet jeg har igjen på kroppen men er deilig å vite at de 33 kg jeg la på meg ikke bare var fett og faktisk vann hehe

Er deilig å kunne gå noenlunde normalt igjen og føle seg som et menneske igjen og ikke som en elefant :-D

Må nok innrømme at det har motivert meg til å bli litt sunnere men ikke slanke meg pga jeg fullammer... :-)

Tirilgirl: Ja får bruke fin været til noe positivt :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...