eskil2687 Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Hei! Jeg er ei dame som har termin om 7 dager i dag og er så sinnsykt lei nå. Har 4 gutter fra før og har fått alle før denne tiden før. Kan du være så snill å se om det skjer noe med meg snart? VÆR SÅ SNILL: Har hørt av mange at du er så flink med akkurat dette,så håper på et svar i kveld. Setter utrolig stor pris på det ihvertfall. Jeg heter Tove og er født 06-03-69. Noe mere du må vite så er det bare å si ifra:)) På forhånd tusen takk skal du ha:))) Og god påske:)
eskil2687 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 18. april 2011 Dytter denne for jeg skrev feil initialer på deg,mente mtp selvsagt. BEKLAGER:)
-mtp- Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 hei seff skal eg se på deg Har ikke kortene fremme så no se på deg om det er greit Me ser iallefall at du kommer ikke til å gå over tiden tror ikke du føler noe fødsel no men om en 2 max 4 dager er du igang Masse lykke til og ha en nydelig påske
eskil2687 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2011 Tusen hjertelig takk skal du ha. Skal komme innom når jeg har fått så håper jeg det stemmer. Vi snakkes da:) Kos deg med påsken:))
eskil2687 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2011 Takk for det:)) Ser du foresten åssen fødselen vil bli for meg? Hadde en hard fødsel for 5 år sia,og vil helst slippe det nå. Ble satt igang da. Vil den bli lang nå? Håper du ser dette:)) Klem fra mæ...
-mtp- Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 får opp en ganske grei fødsel på deg ikke noe lang max 5 timer.....
eskil2687 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2011 Tusen takk skal du ha igjen,veldig kjekt å ha noe å se frem imot ja. Ha en fortsatt fin kveld,så skal jeg prøve å hvile så mye som mulig de neste 2-4 dagene til det starter her. Gleder meg faktisk litt nå,har grua meg så langt egentlig. Bi godt å bli ferdig ja:)) Vi snakkes da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå