Gå til innhold

Kjære mpt,kan du være så snill å svare meg?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ei dame som har termin om 7 dager i dag og er så sinnsykt lei nå. Har 4 gutter fra før og har fått alle før denne tiden før. Kan du være så snill å se om det skjer noe med meg snart? VÆR SÅ SNILL::)

Har hørt av mange at du er så flink med akkurat dette,så håper på et svar i kveld. Setter utrolig stor pris på det ihvertfall.

Jeg heter Tove og er født 06-03-69.

Noe mere du må vite så er det bare å si ifra:))

På forhånd tusen takk skal du ha:)))

Og god påske:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne for jeg skrev feil initialer på deg,mente mtp selvsagt. BEKLAGER:)

Skrevet

hei :) seff skal eg se på deg :)

Har ikke kortene fremme så no se på deg om det er greit :)

Me ser iallefall at du kommer ikke til å gå over tiden :D tror ikke du føler noe fødsel no men om en 2 max 4 dager er du igang :)

Masse lykke til :) og ha en nydelig påske :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk skal du ha. Skal komme innom når jeg har fått så håper jeg det stemmer. Vi snakkes da:) Kos deg med påsken:))

Skrevet

ja det må du :) og masse lykke til på fødsel :)

Skrevet

Takk for det:)) Ser du foresten åssen fødselen vil bli for meg? Hadde en hard fødsel for 5 år sia,og vil helst slippe det nå. Ble satt igang da. Vil den bli lang nå? Håper du ser dette:))

Klem fra mæ...

Skrevet

får opp en ganske grei fødsel på deg :) ikke noe lang max 5 timer.....

Skrevet

Tusen takk skal du ha igjen,veldig kjekt å ha noe å se frem imot ja. Ha en fortsatt fin kveld,så skal jeg prøve å hvile så mye som mulig de neste 2-4 dagene til det starter her. Gleder meg faktisk litt nå,har grua meg så langt egentlig. Bi godt å bli ferdig ja:)) Vi snakkes da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...