Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Mamma kommenterte at hun syns magen hadde synket, og det syns jeg at jeg har merka selv og. Kjenenr i tillegg ut som om hun ligger og presser på blæra veldig ofte, og hatt litt nedpress. Er jo bare i uke 30. Er det når babyen snur seg meg hodet ned at magen synker? Er nokså sikker på at hun ligger med hodet ned, siden sparka kommer opp og til sidene
♥ Smurfen ♥ Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Jeg er i uke 30 nå og jeg sa i forrige uke at jeg mente det samme.. Jeg var hos legen på fredag og da bekreftet han dette. hun var kommet ned i bekkenet men ikke festet seg enda.. jeg tror dette var litt tidlig, men han sa ikke noe om det var tegn på noe. Da er vi ihvertfall to som har fått det.. Jeg vet også at hvis du er førstegangs er dette vanlig men ikke hvis du har fått før sånn som meg!
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 18. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2011 Ja jeg husker at sist så sank den vel i uke 35 eller noe, men hadde aldri trodd den skulle synke NÅ så tidlig med nr 2. Det betyr sikkert bare at hun har lagt seg med hodet ned. Håper det ikke har noen betydning for når tid fødselen starter ettersom jeg skal til hellas om 2 uker hehe
feris *fødeklar :)* Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 jeg var på kontroll i dag og er da 32+4...hodet er oxo nede her, men ikke festet...magen har vært sunket i par uker nå og nedpress..skal selv til utlandet om noen dager kanskje hvis jeg orker...så håper ik på noen tidlig fødsel nei...dette er nr 2...første var oxo nede rundt denne tiden husker jeg. har ikke noe å si ang tidlig fødsel ol sier jordmor så håper på hun har rett...uansett om jeg føler at j kommer til å føde tidlig denne gangen. (gikk 10 dager over med første) Lykke til !
Gjest Ms. Muffins Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Jeg gikk i over to mnder med hodet festa, og fødte åtte dager før termin bare, så ikke bekymre dere
MammaMø85 Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Magen min har også sunket, er 32+2 nå. Kjennes ut som baby ligger lengre ned og jeg må oftere på do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå