Gå til innhold

Flere med termin i dag som fortsatt venter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin med nr.3 i dag og foreløpig ser det ikke ut som om tulla har tenkt seg ut i det hele tatt, null tegn! Har hatt en del murringer, slimer på kveldene, men that's it. Begynner å bli motløs jeg nå, har tidligere født 4 og 6 dager før termin så hadde ikke forventet å måtte gå til termin med nr.3, men det ligger visst noe i ordtaket "3.mann er en luring" gitt!

Flere her med termin i dag som fortsatt venter på tegn til begynnende fødsel? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har også termin idag, men veldig lite som tyder på fødsel enda :( dagene fra nå kommer til å gå i sneglefart..

Skrevet

Jeg har også termin i dag. Håper tulla snart kommer, kjenner mensmurring og kynnere men det har jeg jo kjent i flere uker....

Skrevet

Termin idag her også! Venter og venter.. Jenta mi kom 2 dager før.. Så forventet ikke å gå over! Men men.. Håper ikke det er lenge igjen!

Skrevet

Jeg har også termin i dag :) Har hatt masse kraftige kynnere med tak i magen de siste kveldene, men i kveld har jeg ikke merka en eneste en etter jeg satt meg i sofa'n... Vet ikke om jeg skal ta det som et godt eller dårlig tegn jeg.. Slipper ihvertfall å sitte å lure på om jeg skal ta tiden eller vente på mere vondt..

Men nå er det da i det minste maks 2uker igjen før vi må ha fått pressa ut ungene ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...