Gå til innhold

Hva er best av Collett og Hipp??!!

Anbefalte innlegg

Vesla er snart 3 uker og har de siste dagene fått bare mme. Ammet ca 14 dager med noe erstatning for å tilvenne henne gradvis. Har da brukt nan ha1, men det gir henne masse luft å gjør henne svært urolig. Hun sover dårlig enda hu promper som en voksen.

Min egen mor gav meg Collett da jeg var liten, siden jeg hadde mye mage vondt og nan gjorde meg dårlig. Hun sverger frentisk til at collett er best ingen protest. Hun flasket opp meg og 2 brødre på det.

Har en veninne som også har vært flaske mamma og hu sverger da til hipp å mener det er det aller beste.??

Hva er forskjellen på nan og collett foreksempel? Hvorfor er den ene bedre enn den andre? Trodde nan skulle være "mildest" på magen?

Ble mange spm og mye skrivefeil:) Men håper det er noen som har litt erfaring vil svare:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143151320-hva-er-best-av-collett-og-hipp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen fasit, men jeg har hørt at Collett skal være mild mot magen. Vi startet med Hipp, den tålte poden godt, og når verste kolikktid var over byttet vi til Collett som ble rimligere i lengden. Må nesten bare prøve seg frem, men er vel sagt at en skal bruke en sort 1-2 uker før en kan si at det er akkurat den som feks gir magevondt (men jeg er ingen ekspert altså!)

Men hvordan er det med avføring for vesla? Kan være greit med litt maltekstrakt i flaska hvis hun er plaget med treig mage :-)

Det er vanskelig å si noe generelt om hvilket merke som er best - for de ulike babyene liker og tåler de ulike merkene ulikt. Noen gulper av det ene, skriker av det andre osv.

Vi gir Vesla her Hipp og har gjort det hele tiden. Hipp er økologisk, så jeg holder en knapp på den pga dette - den er da uten miljøgifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...