Gå til innhold

Jeg har et lite spørsmål ang pergo

Vårbarnet med to små

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at det var inne på dette forumet jeg kunne få noen ordentlige svar... :)

Hva har dere gjort for å få pergo? Har mannen måttet ta prøve av svømmerne sine først? Jeg begynner å føle at jeg snart vil prøve å spørre etter pergo, men jeg ikke hvordan jeg skal formulere meg.

Takker for alle svar jeg måtte få :)

Fortsetter under...

Jeg gikk til min gynekolog og fikk det:)

Min mann var også til utredning i denne tiden, men han måtte ikke ta noen prøver før jeg begynte med pergo. Faktisk så fikk han det også....hehe, pergo altså:)

Jeg hadde en god dialog med min gynekolog, vi satt oss ned og snakket om hvordan vi skulle gå frem. jeg gikk også en tid på Metformin, spør legen din om de ikke kan ta prøver på insulin resistens.

Masse lykke til videre, håper spiren sitter snart hos dere:)

Det er veldig lurt at mannen tar de prøven han kan ta, ligger litt av årsaken hos han er det ikke noen vits i at du propper kroppen full med hormoner......

Hvor i landet bor du?? Min mann var veldig fornøyd ed andrologisk institutt som ligger på Skøyen, rett ved Oslo:)

Klem fra meg:)

Tusen takk for svar :)

Jeg kommer fra et lite sted i Østfold, så jeg har liksom ingen gynekolog jeg går til, bare fastlegen min - som også har fungert som gynekolog på sånne andre "normale" undersøkelser. Jeg har vært på Volvat i Fredrikstad, men det blir så dyrt i lengden.

Hvis vi orker så er det meningen at vi skal ta gentester på Volvat.

Men, det burde være mulig for meg å få pergo av legen min uten at min bedre halvdel må levere en kopp med svømmerne sine i. Jeg vet nå ihvertfall at det ikke er et absolutt MUST.

Jeg testet "høy" på fertilitetsmonitoren idag, så nå har jeg liksom fått litt håp igjen. Det går veldig i bølgedaler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...