Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har skjedd?? Jenta som eeelsket bading, nå hyyyler hun hysterisk bare vi nærmer oss badebaljen, noen som vet hva man kan gjøre med det?

Har vært 4 ganger på babysvømming, dem siste gangen øikte hun det ikke men tror ikke det har skjedd noe skummelt i vannet. Huff, vi må jo få badet henne en gang!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? Hvis hun er stor nok til å sitte, anbefaler jeg en sånn Aqua badestol. Sønnen vår elsker den :-)

Skrevet

Hm,kanskje hun liker det bedre. Hun er snart 6-mndr, sitter ikke selv enda men det er kanskje greit allikevel.

Det er bare det at hun hyler hysterisk bare vi nærmer oss badekaret hennes. Nå redet en uke siden hun har vært i vann, håper på at hun har glemt hvor gruuuusomt det er..:

Skrevet

Jeg tror sønnene våre (begge to har brukt den) var ca 6 mndr da vi begynte å bruke den. Den er veldig vid, så du må bygge opp med håndklær rundt henne før hun klarer å sitte selv. Håper det ordner seg! Selv har jeg en 3-åring som NEKTER å vaske håret.....hver alder har sin greie, he he :-)

Skrevet

vi hadde en liten periode med samme problemet. Det kom etter at vi hadde vært på babysvømming noen uker. Han elsker å bade, men ble bare hyl og skrik her hjemme. Det som hjalp her var å ta liiitt kaldere vann. Samme gradene som på babysvømming. Hvertfall ikke 38 som vi hadde før.. Så kanskje det funker der og.. :)

Og badelærern på svømmingen anbefalte at man ikke tappet vann mens babyen var i nærheten, men før.. Husker ikke hvorfor man skulle gjøre det.. :P

Skrevet

Åh takk, hun badet i dag og lo og plasket!

Tror hun plutselig synes lyden av dusjen er kjempeskummel! Lot henne leke naken i stua en stund mens jeg tappet vann, og passet på å bade før hum ble trøtt. Ren og glad baby er nå i seng hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...