Gå til innhold

Jeg har aldri likt å lage mat og folk prøver å overtale meg til å synes det er kjekt..

Anbefalte innlegg

Det går dessverre ikke an, jeg synes det er kjedelig og uinterresant og gjør det bare for å ha noe og spise (liker jo å spise god mat da).

Jeg synes for eksempel det er kjekkere å rydde i klesskapene eller støvsuge huset enn å bake en kake, for å si det slik.

Skulle ønske jeg likte det LITT ihvertall, men nei...

Hva er det som gjør at noen elsker å lage mat mens andre hater det? Husker alle jentene elsket matlaging på skolekjøkkenet, mens jeg heller ville ha norsk enn å lage mat.

Føler meg litt udugelig på dette området ja.

Fortsetter under...

Noen liker trening, noen liker musikk, noen liker nyhetene, noen liker paradise hotel. Vi har forskjellige interresser, heldigvis :)

Jeg syns det er kjempe kjekt å ekspremintere på kjøkkenet, men jeg forventer da ikke at alle andre gjør det fordi om.

Regner ikke med at du og familien din går sultne fordi om du ikke liker å lage mat? ;)

Kos deg og bruk tid på det du liker :)

haha... Akkurat sånn har jeg det også! Og jeg synes at "alle" andre synes det er så fantastisk kjekt å stå på kjøkkenet. Jeg vil heller vaske opp etter de andre enn å lage maten selv;)

Men for all del, jeg lager jo mat. Men jeg kan helt ærlig egentlig ikke fordra det!! Heldigvis er mannen veldig glad i å lage mat, så hjemme pleier han å stå for middagen dersom vi begge er her.

Problemet er egentlig å være på ferietur f.eks med hele svigerfamilien... Der eeeelsker jentene + to av mannfolka å lage mat, slik at vi jentene ofte henger på kjøkkenet i flere tiiimer for å stelle i stand både det ene og det andre. Usj... Det er helt pyton!! For naturlig nok så er jeg jo ikke spesielt flink til å eksperimentere og finne ut hvilke smaker som går sammen osv, osv, osv... Og jeg gidder ærlig talt ikke å lete på nettet i flere dager for å forberede meg på å lage "den perfekte rett" år vi kommer på hytta liksom.

hehehe... "Alle" venninnene mine er selvfølgelig også mestere på kjøkkenet, slik at de disker opp med de vidunderligste saker bare vi er bedt over på kaffe;p hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...