Night 78 - keiser og prins Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Var innom på modningsakupunktur i dag... siden legen på fredag skrev at hodet ikke var festet, ville hun bare sjekke før hun satte nålene... etter en del hmm-ing, knaing og rynking av bryn fikk jeg beskjed, joda, her var babien festet - Men i seteleie!! Så da bærer det inn på vurdering i morga på sykehuset. Meget spent om de kan gjøre noe siden jeg har akutt KS fra før... er 38+1 i morga. Jordmora visste dessverre ikke, men trodde de ville vurdere det... Viss ikke bærer det mot KS. Usj... jeg vil føde om det så er i sete!!
Night 78 - keiser og prins Skrevet 18. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 18. april 2011 Jeg ser at her er komt svar, men jeg får ikke tilgang...
tre små knotter Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Setefødsel er ikke umulig, men nå skal ikke jeg bedømme din situasjon. Mine kom med rumpen først, ene ble tatt med tang, men det gikk helt fint Var liten da.
Night 78 - keiser og prins Skrevet 19. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2011 Takk takk :0) Jordmora tok heldigvis feil. Babyen ligger godt plantet nede i bekkenet med hodet først. Ble så glad for dette at jeg glemte å spørre hva som hadde skjedd viss ikke det hadde vært hodeleie, eller om den fortsatt kan snu seg. Jaja. Den tid den sorg i så fall. Superlettet her!! Så da er det bare å vente på at ting går sin naturlige gang. Deiligt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå