Carina har to små gull Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg har termin til helga... Hadde en del mensmurringer i helga og mye kynnere. Idag våknet jeg av kraftige mens smerter, men det ga seg fort. Ellers kjenner jeg ikke så masse nei... enn dere??
Popelko Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Nei jeg merker ikke så mye til det nå...Jeg var på føden i går pga rier, og hadde da åpnet meg 1 cm + at jeg var helt moden. Slimproppen gikk på tirsdag og blodslimet øker på Så jordmor sa jeg kunne forvente fødsel i løpet av noen dager, men vi får nå se
eskil2687 Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Bare de vanlige sammentrekningene,men de er litt vonde innimellom. Ellers ingen ting enda nei. Skal til jordmor i morra og tenkte spørre henne om hun kan tøye meg litt og skjekke nedentil koss det egentlig er der. Noen av dere andre som har gjort det?? Er det vondt isåfall? Håper og krysser fingrene for oss at det skjer noe iløpet av påska nå ja,kjedelig med overtid ihvertfall. Har termin 2 påskedag jeg,om 7 dager. Sender masse fødestøv te dokker:)) Klem fra mæ...
Popelko Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Jeg ble tøyd i går, og det var absolutt ikke noe godt, men helt overkommelig :)Er liksom så fort gjort også Lykke til
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Jeg har termin neste helg, og har kjent masse til fullmånen. Har hatt harde, uregelmessige tak i korsryggen siden fredag, som bare blir mer og mer smertefull og idag kjenner jeg det i magen også. Slimproppen gikk igår med litt blod, og jammen lakk det ikke litt melk fra ene puppen også for første gang! Så jeg krysser fingrene for at disse takene idag kommer mer regelmessig etter hvert og blir verre:)
Eeyore Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Har ingen tro på fullmånen. Spurte jordmor om dette på fredag på kontroll, og hun sa at det er overhodet ikke flere fødsler under fullmåne; De legges bare mer merke til siden det ER fullmåne da.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 18. april 2011 #8 Skrevet 18. april 2011 Jordmoren jeg var hos var fast bestemt på at dette med fullmåne stemte og at jeg ikke skulle se bortifra fødsel i helgen. Hun regnet med at jeg ikke kom til å trenge flere kontroller hos henne. Jeg er nå ikke så sikker på det men, hehe :-P Har hatt vonde kynnere i dag med tak i men det har jeg hver dag så da er det sikkert bare en helt vanlig dag.. Lykke til hvertfall jenter 38+5
Carina har to små gull Skrevet 19. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2011 Her skjedde det i allefall ikke noe. Mye stikkinger og veldig aktiv baby. HUn liker seg visst veldig godt der inne, men så har jeg jo enda noen dager igjen til termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå