Gorine :) Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men går det greit å tørke det første babytøyet på snor ute? Jeg spør fordi man hører om at alt skal være så sterilt så mulig og ikke ha så mye fargestoffer, parfyme osv. Dette er første gang for meg, så vil at alt skal være til babyens beste. Det kan jo være litt pollen og støv i lufta, men bor ikke rett ved noe vei altså.. Jeg synes bare tøyet lukter mye bedre når det har tørket ute i vinden:) Håper på raskt svar!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Så lenge du ikke bor midt i byen med mye eksos og sånt hadde jeg hengt det ut. Er enig at tøyet lukter mye bedre
Gladmor30 Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Jeg skal også gjøre d Heele sommeren! D lukter jo så deilig Tøyet føles mye renere også, syns jeg.
Gorine :) Skrevet 18. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2011 Ok, det var godt:) Men da gjør jeg også det:) Takk for svar!
Mai11Mamma Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Jeg har også lyst til å tørke klær ute, men tror jeg skal vente til alle har lagt om til sommerdekk først. Vi bor et stykke unna hovedveien, men er utrolig hvor mye støv som virvles opp av piggdekkene så snart asfalten er tørr....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå