Gå til innhold

Ordinær UL i uke 21?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå fått innkallingen til ordinær UL, er 17 fullgåtte uker imorgen. Den dagen jeg skal dit vil jeg da være i uke 20+3. Er ikke dette litt sent for ordinær UL?? Har jo begynt på uke 21 liksom. Blir litt bekymret for å få veldig feil termindato, gå for langt over osv.

Jeg har ikke vært til UL tidligere, men vurderer nesten å ta en privat nå i løpet av disse ukene man egentlig skulle ha vært der, bare for å være sikker...Men det er kanskje ordinær Ul som setter terminen uansett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:) æ va på ordinær UL i uke 21 og da fikk vi samme termin som vi hadde regnet oss fram til selv. Syns d va kjipt å vente så lenge førr æ ville jo gjerne se den lille, men samtidig veldig godt å se at nurket va frisk og rask såpass "seint" :)

Skrevet

Da jeg fikk innkallelse til ordinær ul skulle jeg ha vært når jeg var 22 uker. Jeg ringte å spurte om jeg kunne komme før og det var greit. Hun sa at de vanligvis kalte inn mellom uke 19-21 :)

Er liten sjanse for å få feil termindato på den ULen, hun måler jo fosteret og beregner utifra det. Men de fleste har nok sin "egen" termindato likevel ;)

Skrevet

Ok, godt å høre:) får nesten bare være tålmodig og vente hehe, selv om det ikke er lett:)

Takk for svar, og en god påske til dere jenter!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...