Svins&Småsvansene Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg har nå fått innkallingen til ordinær UL, er 17 fullgåtte uker imorgen. Den dagen jeg skal dit vil jeg da være i uke 20+3. Er ikke dette litt sent for ordinær UL?? Har jo begynt på uke 21 liksom. Blir litt bekymret for å få veldig feil termindato, gå for langt over osv. Jeg har ikke vært til UL tidligere, men vurderer nesten å ta en privat nå i løpet av disse ukene man egentlig skulle ha vært der, bare for å være sikker...Men det er kanskje ordinær Ul som setter terminen uansett?
1tromsømamma Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Heisann:) æ va på ordinær UL i uke 21 og da fikk vi samme termin som vi hadde regnet oss fram til selv. Syns d va kjipt å vente så lenge førr æ ville jo gjerne se den lille, men samtidig veldig godt å se at nurket va frisk og rask såpass "seint"
Lillegull2011 Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Da jeg fikk innkallelse til ordinær ul skulle jeg ha vært når jeg var 22 uker. Jeg ringte å spurte om jeg kunne komme før og det var greit. Hun sa at de vanligvis kalte inn mellom uke 19-21 Er liten sjanse for å få feil termindato på den ULen, hun måler jo fosteret og beregner utifra det. Men de fleste har nok sin "egen" termindato likevel
Svins&Småsvansene Skrevet 19. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2011 Ok, godt å høre:) får nesten bare være tålmodig og vente hehe, selv om det ikke er lett:) Takk for svar, og en god påske til dere jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå