Gå til innhold

Når rekner dere 1.dpo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rekner dere med dagen dere har positiv EL test? Dagen etter pos EL test, eller 2 dager etter pos EL test?

I teorien har man jo EL ca 24 timer etter positiv test, og da vil det vel være det påfølgende døgnet etter EL som er dpo? Jeg testet postiv på EL test morgen søndag, EL smerter på kvelden, da rekner jeg med at jeg har EL på mandag, er det da tirsdag som er 1DPO? Uff ble mye rot dette her:-P

God påske forresten:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner 1.dpo dagen etter eggløsning..altså hadde positiv el-test på lørdag, negativ el-test på søndag..så regner med at el var på søndag og 1.dpo var da mandag :)

Skrevet

Det ante meg... da ble jeg satt tilbake en dag:-) Gjør egentlig ingenting, da er det ikke så demotiverende at jeg testet negativt i dagmorges, bare 7dpo:p

Skrevet

Hehe, nei negativ test 7 dpo er betyr nok ikke at alt håp er ute :P

Har så sinnsykt lyst til å teste, men skal vente til lørdag! Hadde jeg hatt masse billigtester har jeg testet i dag antakelig :P

Skrevet

Jeg har over 100 billigstrimler liggende:-0 Det eneste som hindrer meg i fra å teste er at hjertet synker hver gang den er negativ:-\ Tenker også å teste på lørdag, håper jeg klarer å holde meg så lenge:-p

Skrevet

Haha, såpass :D

Ja da kan du jo teste så mye du vil, men skjønner at det er kjipt når de blir negative..men er jo enda lenge igjen til ikm da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...