Gjest Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 ja da er det bare å satse på januarbaby. mens kom på fredag.. så no er det bare å vente på EL.. håper tiden går fort.... noen den ikke gjør... bli lei av å vente å vente.. ;-) jeg satser på postiv test fredag 13. mai..
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Jeg er også veldig klar for en januarbaby kjenner jeg;) Mensen kom her i går, og kjenner at det var en stor nedtur. Spesielt fordi den var tre dager forsinket, og da steg jo håpet mitt. Så da er det bare å satse videre på januar!
Vårbarnet med to små Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Kaster meg på her. Mensen kom på fredag her også
Viktoriaa Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Her kom mensen på Søndag, en hel uke forsinket. Dette var da første mens etter p-pille stopp, så selv om det ble en liten skuffelse, er det godt å vite at kroppen slipper egg igjen Så da får vi prøve, og håpe at syklusen er mer stabil, å håpe at det blir en Januarbaby da
lida74 -G10-spire- 24.01.12 Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Jeg satser også på et januarbarn. Fikk mensen på torsdag. Satser på positiv test mandag 16. mai. Det kan jo bli en topp 17. mai...Noe ekstra å feire.-)
Gjest Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 håper det klaffer for oss alle.. god påske folkens.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Slenger meg på her ! Mens kom idag ! Har sluttet på sterke medisiner, og måtte vente noen mnd med å begynne å prøve, og har ventet på denne mens, endelig kan vi prøve! hihihi God påske jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå