ennah78 Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Nå sitter jeg virkelig å bare håper og teller syklusdager... har vært prøvere i 4,5 år.. fikk endelig tomla meg til henvisning til fertilitetsklinikk i februar, og da fikk jeg påvist Pocos..og så var det på lavkarbokur..Nå sitte jeg her på dag 38 i syklus uten tegn til mensen.. Alt fra 9-5 dager siden jeg skulle fått den..litt "feig"..har ikke fortalt noe til mannen ennå eller ikke testa, er redd jeg kommer til å få mensen med en gang jeg har gjort begge deler... ÅÅÅÅ...spent.. hadde det endelig vært at spira sitter denne gangen =)
Suksessterta *gravid* Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Test, test, test!! Neida, skjoenner det er skummelt men du m aa jo finne ut om du er gravid eller ikke snart... Haaper du faar motet til og teste og informerer oss. Masse lykke til!
ennah78 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2011 tror desverre jeg ikke trenger kjøpe en test en gang... kjenner nå murringer og de kjente tegna på kroppen... FILLERN!! at det skal være så vanskelig å få til =) Får fortsette med lavkarbo og håpe det hjelper etter en stund... kjenner jeg blir superskuffa her jeg sitter nå...
ennah78 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2011 tror desverre jeg ikke trenger kjøpe en test en gang... kjenner nå murringer og de kjente tegna på kroppen... FILLERN!! at det skal være så vanskelig å få til =) Får fortsette med lavkarbo og håpe det hjelper etter en stund... kjenner jeg blir superskuffa her jeg sitter nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå