Gjest En i 2011? Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg skal gjennom et fryseforsøk nå og får å gjøre ting litt lettere, tenkte jeg å ta UL her jeg bor. Nå viser det seg at den dagen jeg skal ta UL, har gynekologen fri. Han har fri 2 dager i uken og det er de to dagene jeg fikk beskjed at jeg kunne ta UL. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil jo ikke utsette forsøket heller. Aarg, blir så sint, selv om det egentlig ikke er noe å bli sint for. Noen som vet hva slags praksis de bruker, dersom UL faller på en fri dag eller helg?
Hansine lengter sårt Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Jeg var oppe i samme situasjon som deg noen ganger. Dama jeg gikk til hadde fri en dag i uka. Den ene gangen var det greit jeg kom en dag tidligere, de to andre gangene snakket jeg meg til andre gynekologer som tok meg inn når de fikk vite at det var IVF. De var også godkjente som behandlere innenfor dette, og sykehuset gikk med på det. Gynekologene skviset meg inn av snillhet og sa de er interessert i å hjelpe når det skjer slikt. Får håpe det er noen mulighet for deg også, evt så må du ta turen til der du holder til med prøverør, selv om det blir litt stress? Lykke til! Håper det ordner seg.
Gjest En i 2011? Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Jeg ringte klinikken og de sa det ikke var noe problem å ta UL dagen før. Fikk ringt og ordnet meg time, så nå er det bare å gå å vente i spenning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå