Gå til innhold

Hvor mange her som er ferdig med barn ville fått en til om du kunne spole over graviditet og fødsel og kroppen helt uberørt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne gjerne tatt en fødsel til, men graviditeten skulle jeg gjerne hoppet over. Å være gravid er drepende kjedelig og jeg hater å vente......;)

har fire barn og er ferdig med barn pga at gubben har sterilisert seg.. hadde gjerne kunne fått flere dersom han var med på laget. (men når han ikke vil ha flere, og tatt saken i egne hender, så respekterer jeg det fullt og helt... vi har jo tross alt fire stk..... ) likevel lengter jeg etter en liten attpåklatt....

Annonse

Jeg kunne godt ha fått flere, men kroppen min vil ikke ha flere. Legen min sa etter min andre ble født at nå burde jeg ikke få flere barn om jeg ville ha en kropp som fungerte tålig greit.Så det holder med to.

Helt klart!

Måtte ha fått hoppet over hormonene som herjer den første tiden også, da. Føle meg helt på bærtur, jeg!

Gi meg en baby ferdig 6 mnd, og jeg tar GJERNE en til!

(Men det viktigste er å slippe fødselen, for DET gjør jeg ALDRI ALDRI igjen!)

Jeg vil gjerne ha en til, uansett. ;) Men jeg skulle gjerne spolt over de første tre månedene av svangerskapet, pluss den første måneden etter fødsel (=keisersnitt, for min del). Og selve keisersnittet. Pluss sluppet vektoppgang. Ellers er det greit å være gravid for min del.

Kunne jeg bestilt et barn som sov hele natta fra fire ukers alder med det samme? ;)

Skal ikke ha flere uansett. Jeg syns det er nok å følge opp med de to vi har.

Om jeg hadde fått tilbudet etter første kan det være jeg hadde takket ja til det da jeg gikk med andre.

det kunne jeg godt hatt. jeg var gravid men måtte føde barnet for tidlig. så tidlig at gutten min døde. nå tør jeg aldri å bli gravid igjen. vil heller være barnløs enn å oppleve en gang til at et til barn av meg dør. det er det grusomste i verden. så ja, jeg hadde mer enn gjerne turt å fått barn igjen om jeg hadde hoppet over graviditeten og fødsel.

Annonse

Svangerskapet og fødselen er jo om ikke halve så i allefall en vesentlig del av moroa! Hadde ikke gitt fra meg det, gitt. Jeg er gravid med nr 3 nå og det blir nok sistemann. De skal jo tross alt følges opp noe etter fødsel også ;)

Jeg skulle gjerne vært gravid en gang til og født mitt fjerde barn. Synes det er fantastisk å vente på den lille og lure på hvem som vokser der inne og å føde det unike mennesket :-D

Har ikke så lyst på den perioden der man er totalt bundet til babyen og familielivet er preget av at en voksen må være sammen med den lille og all fellesaktivitet må settes på 'hold'.

Jeg likte å gå gravid, og kan forsåvidt utholde å føde selv om det er tortur, men jeg vil ikke oppdra flere enn 3. Det er mange nok nå, jeg er aleine og syns jeg har så det holder. Særlig mht klesvasken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...