Gå til innhold

Baby jogger elite til halvt år gammel baby?

Anbefalte innlegg

Har så lyst på denne vognenen som en lettere vogn, og en vogn til å ha med på reise. Liker så godt city mini, men synes elite har mange bedre finesser, som gjør den mer aktuell. Er bare redd vesla ikk ekan bruke den når vi skal på ferie nå i slutten av mai, redd hun drukner i den!!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Sent ute jeg, men svarer lell:)

Hadde vanlig kombivogn til førstemann, men til førstedamen hadde vi denne på hytta mens city eliten hadde vi hjemme- den brukte hun fra hun kom heim fra sykehuset, hadde bag i det første halvåret omtrent. Syns det gikk helt supert vi, hadde ingen annen vogn til henne hjemme, hun og broren brukte -og bruker kun denne og tvillingvognen, ser ingen grunn til ikke å begynne å bruke den på ferien deres nei:)

Er ellers en super vogn, eneste er at fremhjulet ble litt lite bevegelig i kulden, hadde sikkert hjulpet litt å smøre..... og at det ikke er mulig å henge tung stellebag på håndtaket- da blir den veldig baktung om ungen ligger nede. Jeg bruker lite stellebag da, bruker bare håndveska mi, med bleier og litt ekstra i. Det går fint:) MEN altså- jeg er litt obs når eldstemann på to år sover i den, liker da å ha den stående slik at om den skulle tippe bakover så stopper den i noe- f.eks. plasserer håndtaket over gelendret på verandaen eller noe.... har aldri skjedd at den har tippet da:))

Har ellers kun positivt å si om vogna- hadde jeg "startet på nytt" hadde jeg valgt denne igjen, og da med den overgangen så vi kunne bruke graco bilstolen i den også:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...