gulda Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg blir gal av å ha livmor og baby helt oppi ribbeina -auuu!!! Husker aldri at jeg merket at magen falt ned med nummer en. Det skjer når hodet fester seg, eller? Vanlig med nummer to? Når skjedde det for deg, evt?
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Magen sank ved ca 37 uker tror jeg....nå er vi 3 dager over termin...!
Popelko Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Magen min datt ned i uke 35 denne gangen, sist gang i uke 39.. 37+ 5 nå =)
Gjest Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Kan heller ikke huske at magen falt ned med nr 1, men nå har den iallefall gjort det. Er i uke 39+3 nå, og den har nettopp falt ned. Så det er vel veldig individuellt.
Babyønske �� Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Jeg er andregangs, har termin 26. april og magen sank 1. april. Da festet hodet seg mest trolig også, hadde hvertfall voldsomt med nedpress kvelden før. Med førstemann merket jeg aldri noe til at magen sank, da festet hodet seg sent også, ble ikke fastslått før på termindag at det var festet.
Nagilimia Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Forrige gang sank magen ned to uker før termin, og 4 uker før han kom ut. Det var som å komme til himmelen, og halsbrannen forsvant. Nå med nr. 2 har jeg akkurat 2 uker igjen til termin og jeg krysser fingrene for at magen snart synker. Hater halsbrann!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå