Gå til innhold

bae meg som synes at blinkesko og sånne spiderman sko etc.. er..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahahaha! Så utrolig teit! Hvis seksåringen min blir lykkelig av at det blinker noen lys på hæleb på joggeskoen, so be it.

Ingen ville finne på å kalle vår familie harry, og vi er heldigvis sikre nok p oss selv til at et par blinkesko ikke ødelegger selvbildet.

Min 3 åring har fått Geox blinkesko. Stolt som en hane!!

Hva jeg synes om det? Vet du, så lenge han er fornøyd, stolt og glad liten gutt som går fornøyd rundt med sine blå blinkesko (uten spiderman etc på) så er jeg bare glad.

Velger å bruke energien min på no annet.

Uansett sko....ville aldri kalt et lite barn harry pga. antrekk.

Har du barn, HI?

Jeg kan ikke fordra klær og sko med spiderman, superman, star wars osv, synes det er beint fram STYGT.

Meeeen, gutten min elsker det, og blir så lei seg hvis alle "superheltgenserne" er i vask. Jeg lar ham gå i de klærne fordi det gjør ham lykkelig. (Selv vil jeg kle ham i nikkers, bestefartrøyer, sixpence og skinnsko......men neida)

Annonse

hi her...

ja jeg har 2 gutter på 3 og 4 år..

de kles i det jeg vil kalle vanlige klær uten sånne figurer og blinkegreier...

av skotøy er det nike,dc,polo osv...

finner hettegensere og slikt de liker i den stilen jeg liker også... ikke noe problem..

Jeg liker ogsp DC og Vans og Converse (m.m) Men i barnehagen går de med goretex joggesko. (Tror faktisk de blinker også ja...) De sitter bedre på foten, og er bedre å være aktiv i.

Så her blir DC skoa til 6 åringen bare brukt til sånn gå i byen / butikk / bursdag osv.

=)

Personlig synes jeg det er langt mer harry med de som på død og liv skal ha merkeklær til småunga sine, og som er livredde for at de - gud forby - skal ha på seg noe "alle andre" har, som blinkesko.

Syns det virker desperat og patetisk. Men det er nå meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...