Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #1 Del Skrevet 17. april 2011 Veldig mye av det som skrives her på BiM, er skrevet her fordi man vil at det rett og slett skal forbli her på BiM. Jeg vil ikke at mine personlige spørsmål med et enkelt tastetrykk skal kunne deles på facebook-sider til andre lesere. Det er forferdelig. Det er mange som snakker om sine underlivsproblemer, eller andre personlige ting som da folk lett kan dele på sin Facebook med et tastetrykk. Dette er ikke noe vi som brukere av BiM har bedt om. Dette er ikke nyeheter eller generell informasjon som man deler på sin facebook, men et forum for mammaer som trenger støtte og veiledning i noen ganger vanskelige situasjoner, på netter, fordi man nettopp er anonym. Man vil at de som leser innlegg her, er her fordi de er i samme situasjon og søker seg til BiM. Jeg vil ikke at alle facebook venner til de som kommer hit også skal lese innlegg som jeg skriver her. Hadde jeg visst at denne "dele" knappen skulle komme, hadde jeg ikke skrevet en del innlegg på BiM som jeg har skrevet. Det er privat, og ikke noe som jeg vil at folk skal dele på sin facebook. I tillegg til at man lett ved et uhell kan trykke på knappen uten å ville dele. Jeg er kjempefortvilet. Jeg skulle ønske at jeg kunne slette alle innlegg her på BiM som jeg har skrevet, fordi plutselig havner linken et av mine innlegg på Facebooken til mange mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #2 Del Skrevet 17. april 2011 Her får dere reaksjonen til flere brukere her på forumet. http://www.barnimagen.com/forum/thread/143150075 En "liker" knapp, er ikke det samme som å dele på Facebook, det er bare en måte å si at man liker det noen har skrevet, og dette kan da kun vises akkurat på det innlegget, ikke på noen andre steder på nettet. Det er rett og slett respektløst overfor oss brukere på BiM at dere har innført en dele på facebook knapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #3 Del Skrevet 17. april 2011 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #4 Del Skrevet 17. april 2011 Enig jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinaputten Skrevet 18. april 2011 #5 Del Skrevet 18. april 2011 enig, please fjern den asap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #6 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg tror det må være en misforståelse her, håper jeg i hvertfall. Når folk sier at de ønsker en liker knapp, så ønsker de en knapp hvor man, uten å behøve å skrive noe, viser at man er enig i det som står der. Det er ikke slik at folk vil ha en knapp hvor innlegget deles/likes på Facebook. Så mange personlige innlegg som det er her, jeg tror ikke dere skjønner konsekvensen av det dere har innført nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 18. april 2011 #7 Del Skrevet 18. april 2011 enig.. fjern "liker" knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 18. april 2011 #8 Del Skrevet 18. april 2011 Heisann alle sammen. Jeg forstår at det er mange som ikke ønsker Like-knappen fra Facebook her inne. Nå er det dessverre slik at mange også gjerne vil ha den, derfor la vi til knappen. Det er helt valgfritt for dere å bruke denne knappen, og selv om vi tar bort knappen er det fortsatt mulig å dele ting på Facebook. Så om dere ikke vil bruke den, står dere så klart fritt til å la være. God påske. Hilsen Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #9 Del Skrevet 18. april 2011 Det er ikke mange som har ønsket en FACEBOOK likerknapp! Vi har ønsket en knapp for å like innlegg her inne, og det må da kunne gå an å innføre uten at det skal linkes til Facebook? Det er helt utrolig at dere ikke skjønner hvor gale det er. Det er ikke så veldig vanskelig å komme borti knappen, og plutselig har man delt et personlig innlegg med hele vennelisten. Nei vet dere hva, dere burde fjerne den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrueHæppiness Skrevet 18. april 2011 #10 Del Skrevet 18. april 2011 Helt enig i at denne knappen ikke har noe her å gjøre. En likerknapp er vel og bra, men bør jo for all del ikke linkes opp mot noe annet enn selve innlegget!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrueHæppiness Skrevet 18. april 2011 #11 Del Skrevet 18. april 2011 Og, ikke minst! Jeg lurer på HVEM som ønsker en liker knapp som linkes opp mot FB slik som Elin her hevder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #12 Del Skrevet 18. april 2011 Det er mange som ønsker en liker knapp, ikke en liker på Facebook knapp!!!!!!! Elin, ser du ikke forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #13 Del Skrevet 18. april 2011 Elin, det handler ikke om at man selv kan la være å bruke den, men det handler om å ha null kontroll over hva andre gjør med dine innlegg. Andre kan dele innlegg du har skrevet med alle vennene sine på Facebook, eller gjøre det ved et uhell. Jeg tror ingenting på at det er dette mange folk ønsker. De ønsker en HELT VANLIG liker knapp, ikke en som linker opp mot Facebook. 2 helt forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #14 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg leser en del her inne og har ofte sett kommentarer som "hvor er liker-knappen". Jeg har _aldri_ oppfattet dette som et ønske om å dele et innlegg på facebook, men i stedet som en tale måte påvirket av noe som er en felles referanseramme for mange på et forum; nettopp facebook. Ved å gi uttrykk for at en ønsker en liker-knapp gir en uttrykk for at en er enige i et innlegg skrevet. Dette synes tydeligvis opplagt for alle som har kommentert her inne og det forundrer meg at dere ikke ser dette selv. Her bør dere gå i dere selv og vurdere om dere ikke har misforstått enkelte kommentarer. Til sammenligning har jeg aldri sett noen skrive at dette er et innlegg jeg gjerne skulle ha delt med vennene mine på facebook. Å gi anledning til å dele innlegg på facebook har konsekvenser for flere enn de som deler. Her kan dere skape store problemer for brukerne deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #15 Del Skrevet 18. april 2011 signerer.... vil ha bort fb-liker knappen!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #16 Del Skrevet 18. april 2011 Liker! (det er denne funksjonen vi ønsker Elin, å kunne si seg enig med et innlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #17 Del Skrevet 18. april 2011 HAr enda ikke kommet over en bruker som ønsker en Facebook liker knapp. Kan du referere til et eneste innlegg der det står at noen ønsker seg det Elin? Dette må være brudd på privatiseringen av noe slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå