Kristin-87 Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Eg vil bare hjertelig gratulere dere alle sammen her inne på 3.trimester som venter små gull! Dere er utrolig heldige, det skal dere vite og eg er VELDIG misunnelig. Kan tenke meg dere er slitne og lei no når tiden nærmer seg til at dere skal møte den herlige skapningen dere går å bærer på inni magen deres. Håper eg en gang i livet får oppleve det dere opplever akkurat nå!!! Håper dette innlegget kan få dere til å smile selv om dere er veldig sliten! Dere er fantastiske som har bært ett barn i 9 mnd!!! *klem* (ville bare spre litt glede da eg sliter om dagene med tanke på at det aldri kommer til å skje med meg)
Popelko Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Sukk, ble helt rørt jeg nå! Så hyggelig skrevet av deg, tusen hjertelig takk Jeg føler meg som verdens heldigste, og selv om jeg kanskje klager litt vel mye om dagen, vet jeg at jeg er fantastisk heldig, og ville så klart ikke ha forandret på situasjonen Håper at du også en dag får oppleve det her, virkelig! Sender deg mange klemmer og gode tanker
TiNi88 Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Du setter virkelig ting i perspektiv med et slik innlegg Håper en del av de som sitter og sutrer for at de venter på fødsel får seg en tankevekker ;D Masse lykke til med videre prøving, snart sitter du der med en liten mage selv, man må bare ha trua God påske!
Kristin-87 Skrevet 17. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2011 Glad for at eg gjorde deg rørt Tusen hjertelig takk for klemmene og tankene
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Utrolig stort av deg! Du har helt riktig; vi må huske på hvor heldige vi er! Jeg håper av hele mitt hjerte at prøvingen snart lykkes for deg <3 Prøv å slappe av, så sitter den nok snart (uten at jeg vet mer om forhistorien din...men jeg har hørt om flere som ble gravide da de "sluttet å prøve aktivt..") MAsse lykke til, gode deg
Kristin-87 Skrevet 17. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2011 Bra dere satt pris på innlegget:) Var en tankevekker eg var ute etter Min historie er vel at mannen har fått påvist veldig dårlig kvalitet på sæden for litt over en uke siden, etter 4 års prøving. Men no har vi vært røykfri begge to i snart en uke, og i morgen skal eg på apoteket å kjøpe Selen til han Tusen hjertelig takk for lykke-ønskningene og masse lykke til med fødselen!! heldige er dere!
feris *fødeklar :)* Skrevet 17. april 2011 #7 Skrevet 17. april 2011 hei....håper dere en dag snart vil få barn...jeg vil gjerne infomere deg om at det fins løsninger som kan forbedre sædkvaliteten, som f.eks urter. Mange mennesker ved hjelp av diverse urter får barn. Jeg er selv ifra Tyrkia og der er dette veldig brukt og mange som har fått høre at de ikke kommer til å få barn har fått barn. Så anbefaler deg å undersøke litt om dette på nettet...urter er jo ikke farlig, du kan jo spørre legen oxo. Dere har sikkert også fått veiledning på hvordan forbedre sædkvaliteten hos legen, så håper dette hjelper snart ønsker dere lykke til og håper dere blir foreldre om ikke lenge. Jeg venter mitt andre barn og har ikke en dag angret uansett smerter. jeg vil gjerne høre hvordan det går med deg, så send oss en update i ny og ne god natt damer!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 18. april 2011 #8 Skrevet 18. april 2011 Tusen takk, Kristin-87!!! Det var godt med en slik liten tankevekker akkurat nå! Det er så sant det du sier at vi er både heldige og flinke - men akkurat slik ståa er for meg nå, er det lite som nytter Jeg ønsker dere masse lykke til på veien mot deres lille mirakel og håper virkelig dere lykkes!!! Takk for et positivt innlegg - å beklager at ikke jeg ser så veldig positivt på det akkurat for øyeblikket! Ikke gi opp håpe, Krsitin-87
Kristin-87 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2011 Takk skal du selv ha!!! Gleder meg på dine vegne til du får møte DITT lille mirakel
Kristin-87 Skrevet 19. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2011 Dytter litt på denne da eg vil at flest mulig skal lese dette For eg mener det VIRKELIG!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå