Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Altså.. eh.. hvordan går man frem? Ringer jeg en rørlegger, og så har han en elektriker han pleier å bruke osv, eller velger jeg hvem jeg vil bruke og så må de jobbe sammen. Hvis dere i det hele tatt skjønner hva jeg mener, klarer ikke formulere meg merker jeg..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Innhent anbud på hele jobben og velg den du vil ha til å gjøre det om det er det du ønsker. Planlegg selv og lei inn hver enkelt fagmann om det er det du ønsker.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Men hvordan innhenter jeg anbud på hele jobben? Hvem er det som tar på seg det? Er det rørlegger eller elektriker eller noen helt andre..? *blond ja* HI
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Hvis du er så blond som du påstår, så burde du nok kontaktet en rørlegger og fått de til å tatt hele jobben. Be om anbud fra flere f.eks via anbudstorget.no. Så velger du den som gir det mest gunstige tilbudet. Hvis rørleggeren har hele jobben, er det de som koordinerer alle folkene som skal gjøre noe. Easy peasy.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Kan innhente tilbud fra bl.a. Bademiljø kjeden Varme og bad kjeden
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Det høres jo ut som du ikke har så altfor mye greie på hvordan slikt foregår, så da er det lurest å ta kontakt med f.eks. bademiljø-kjeden osv. De vil ha både rørleggere, elektrikkere, og andre fagfolk som trengs til jobben. Da trenger du bare å åpne døra når badet skal pusses opp. Enkelt og greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå