Gå til innhold

Irritert på barnehagen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skjønner ikke helt problemet med å fortelle hva sykdom det er selv om du har kjentfolk her inne... de vet vel om hva som har feilt gutten din? og om denne problemstillingen...? eller kommer du ikke til å fortelle noen om dette med bhg? argumentet her ble litt for tullete syns jeg...

Hei. ja, det ordnet seg tilslutt. Jeg ringte styrer i dag tidlig klokka sju. Og hun hadde blitt helt feilinformert av ped.leder. Så jeg troppet opp i barnehagen. Leverte guttene i barnehagen, og da ped leder kom ilende fordi jeg hadde med minsten sa jeg hun skulle snakke med sjefen sin.

Eksamen gikk fint. Det var utsatt muntlig veiingseksamen på en semesteroppagave fra høstsemesteret, på en helt ordinær høyskole. Om det er vanlig eller ikke vet jeg ikke, men sånn var det nå.

Da er det påske;)

De kan ikke nekte ham å komme i barnehagen, så jeg hadde levert ham der uansett. Og så hadde jeg begynt å se meg om etter en ny barnehage, for makan til knehøner skal en leite lenge etter!

Lage egne regler for en enkeltsak? Skulle trodd de var livredde for å ha noe å gjøre på i løpet av arbeidsdagen sin!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...