Elviraen Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Jeg er HELT kokko i hodet.......humøret svinger sinnsylt, fra å være så lykkelig at jeg trooooor jeg skal dø, til å grine uten grunn..... (jeg hadde bestillt bilder over nettet, og da de ikke kom på fredag (som jeg trodde de skulle) begynte jeg å skrike... tårene trillet og jeg måtte legge meg på sofaen å syntes SÅ synd på meg selv.... jeg skulle jo lime inn i album..... !??! jeg VET jo at det ikke hører hjemme med slik oppførsel... stakkars mannen i huset trøt på eggeskall...... når han spurte om alt var bra med meg begynte jeg OGSÅ å gråte.,..... huff, så klarer jeg ikke å finne en grunn heller....... nei å nei så ille dette er....... noen timer etterpå er jeg SÅ glad å lykkelig, skal vaske hele huset og gå drar i svømmehallen for å trene.............. men er det hormonene eller har jeg blitt GAL??? akkurat når jeg er midt oppi det hele, så kjennes det jo som om jeg "har blitt" slik...... ambivalent, det føles HELT kokko, skikkeli ubehagelig.... i dag har jeg slitt med at hodet og kroppen ikke er enig...... hodet er skikkeli rastløst, har lyst å gjøre tusen ting, har SÅ mye pågangsmot og STOOORE planer om alt fra hobbyopplegg, besøk, baking, vasking og andre prosjekt, men kroppen vil ikke...... når jeg reiser meg for å gjøre noe, eller jeg får begynt så klarer jeg ikke...... SÅ giddaløs...... Hodet er rastløst og kroppen er giddaløs...... NEEEEEEEEEEEEEEEI det er KRIIIISE, vil ikke ha et slik i morgen altså!!! HUFF!!!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Sånn har jeg hatt det i dag også, skikkelig deppa.. Griner av ikke noe og har følt meg skikkelig forbanna og lei meg på en gang.. Kanskje vi er månesyke? Er jo fullmåne i morgen.. :-P Vi får satse på en bedre dag i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå