Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg trenger noen prøvekaniner. Vil du være prøvekanin så skriv navn(trenger ikke etternavn), fødselsdato(viktig å få med fødselsår også) og spørsmål som du lurer på.

F.eks. Kan du gi meg innsikt i.....

Hva trenger jeg å forstå når det gjelder...

Hva skal jeg lære av....

Hvordan kan jeg forbedre mine sjanser til å...

osv..

Jeg har drevet med tarot kort i 13 år nå. Og har nå fått meg nye kort som jeg ønsker å prøve ut :) Pleier være veldig treffsikker i mine spådommer.

Så sleng deg på så tar jeg de jeg klarer =)

Lys og Kjærlighet <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt være prøvekanin jeg:-)

Mona

041184

Kommer jeg til å trives i ny jobb?

(og hvis du vil svare på flere spørsmål: Kommer vi til å få flere barn, og i så fall når?

:-)

Skrevet

Jeg glemte å skrive at jeg kan ikke svare på spørsmål som besvares med ja og nei. :) Men jeg kan se på hvordan fremtiden din blir med tanke på abreidslivet :)

Skrevet

Ok:-) Hvis du har tid til flere, så kan du jo kanskje se hvor mange barn vi ender opp med? Det blir jo ikke ja/nei;-)

Spent ang. jobb:-)

Skrevet

Ja, prøv gjerne på meg..

Lene 240380

Jeg lurer veldig på fremtiden med tanke på mann, barn osv. NÅR treffer jeg mannen med stor M og blir det flere barn??

Og sist men ikke minst... hvordan blir det med bilen min som streika igår og nå står på verksted... må jeg ha ny, kan den fikses uten at det blir for dyrt??? Eller kanskje vinner jeg en ny???

Skrevet

Jeg får opp at du vil bli behandlet rettferdig i din nye jobb. Men du bør holde alles behov i tankene under forhandlinger. Du må gi slipp på skyldfølelse og skam.

Det kommer også opp at en tvist vil ende harmonisk.

Når det kommer til barn så får jeg ikke opp noe nå.

Håper du er fornøyd :) Blir glad for tilbakemelding på hva du synes :)

Skrevet

Ja, prøv gjerne på meg..

Lene 240380

Jeg lurer veldig på fremtiden med tanke på mann, barn osv. NÅR treffer jeg mannen med stor M og blir det flere barn??

Og sist men ikke minst... hvordan blir det med bilen min som streika igår og nå står på verksted... må jeg ha ny, kan den fikses uten at det blir for dyrt??? Eller kanskje vinner jeg en ny???

Skrevet

Hei, kan du spå meg også, hvis du har tid?

Jeg lurer på hvordan fremtiden min blir?

Er født 04.12.76

Tusen takk på forhånd.

Skrevet

Jeg vil jeg vil;-)

Malin 22.09.84

Det var denna kjærleiken da.. Hvordan ser framtiden ut?:-)

Tuuuuusen takk på forhånd!

Skrevet

Tusen takk for svar:-) Har akkurat fått meg ny jobb som jeg begynner i 27. april og jeg fikk alle ønsker oppfylt med tanke på arbeidstider etc. I tillegg virket det som en kjempefin plass å jobbe, med gode kollegaer, så det blir spennende å se! Takk for at du tok deg tid:-)

Skrevet

Hei

Jeg lurer på om jeg kommer til å få samboer til å ville gifte seg...

Skrevet

Anette 12.01.1973

Lurer på helse, arbeid i forhold til helse og økonomi, framtiden.. ;-)

Takk <3

Skrevet

Jeg er ei jente som er født 07.08.1975 og lurer på om det er en ny jobb i sikte hos meg og om vi vil få flere barn. ?? Mann 12.04.74

Har to barn i fra før - en av hver :)

skal foresten på jobbintervju 5mai - vil det gå min vei ?? =)

Skrevet

Hei.

Elisabeth 11.12.80

Begynner i ny jobb om to dager. Hvordan kommer det til å gå? Blir min egen sjef da, for første gang :) Spennende!

Har dårlig samv ang at jeg får være mindre med mine søte små...men det håper jeg går greit....eller? :)

Skrevet

Håper du har tid til flere :)

Jeg lurer på kjærlighet, hvis du får noe opp der.

Også lurer jeg på jobbsituasjon:)

Solvor 09021987 :)

Takk:D

Skrevet

Artig:) har holdt på med tarotkort selv også.

Lurer på om hva du kan se om sykdom hos meg i fremtiden.

Lisa, 060388

Skrevet

Ellen 091274,er spent på mer info om arbeidslivet og evnt karriere.Er jeg på rett vei?

Skrevet

gøril

160377

Hva skjer i forhold til arbeidslivet mitt fremover? og hvor mange barn vil jeg få?

Skrevet

spennende a det kommer "nye" innom her også:)

viss du har lyst så blir jeg veldig glad om du vil se på tiden min frem mot fødsel, hva det blir og hva slags fødsel d blir (ks vs vaginal)? lurer også på når den lille kommer....og på tiden generelt fremover....

Jeg heter Malin

er f.13.04.83 :)

klem

Skrevet

Hei :)

Jeg lurer på om du ser noe ang jobb og økonomi framover?

Og om du ser mange barn på meg? Er kanskje gravid nå, men er for tidlig å teste enda.

Hilde

16.05.84

Skrevet

Send meg info på mail: [email protected] :) Så skal jeg se på dere når jeg får tid :) Beklager at det har tatt lang tid. Men her har det skjedd mye i det siste. Grunnen til at jeg ber dere sende meg mail i stedet for å gjøre det her inne, er for at det blir enklere for meg på den måten :) Venter i spenning på mail fra dere :)

• 2 uker senere...
Skrevet

:)

En liten prøvekanin spørsmål :)

Når blir jeg gravid?

Jeg 210277 (samboer 160683).

Skrevet

Kan du se på forholdet jeg er i? Hvordan kan jeg få frem følelser som er borte?

Lisa 110384

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...