Gjest Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Er det mange med termin i mai som reiser bort i påska? Og hvor langt fra sykehuset tør dere reise? Har dere med sykehusbagen just in case?
Elviraen Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Hadde tenkt meg på hytta....... siden mannen jobber tenkte jeg det var bra anledning å reise med lillegutt (20 mnd) å hundene å besøke mamma osv.... jordmor spurte om jeg hadde planer og jeg sa jeg hadde tekt meg på hytta........ det synest hun var VEL ambisiøst... og det var FØR jeg sa at det var alene med guttongen 2 hunder, 4 timers kjøretur og en mil på ski unna...... Termin 2., mai...... så litt under to uker til termin.... hadde nesten ikke tenkt å vurdere å holde meg hjemme pga det..... men, men når jeg tenker meg om, tror jeg det er litt i drøyeste laget..... fødte på 3 timer med førstemann...... så hvis jeg får samma opplegget nå, så blir det et annet sykehus 6 timer unna der vi bor, og da snyter jeg samtidig faren for denne opplevelsen, så jeg holder meg hjemme !HHAHAHAHAHHAH huff...... tror jeg har hatt drypp eller slag eller noe når jeg planla denne påskeferien!!HAHAHAHAH
2,5barn+1engel Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 jeg hadde termin 6 mai, men vesla kom 8 april.. så vi skal kose oss hjemme i påsken..
Gjest Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Ha-Ha:D Du det hørtes ikke så veldig rasjonelt ut nei! Godt du valgte å bli hjemme! Men bra at du er såpass sprek da! Med bare et par uker igjen! Gratulerer med lillejenta!!! Åh, nesten en måned før termin dere da! Da var hun sikkert knøttlita! Ja, da blir det koselig hjemmepåske på dere. God påske jenter!
gulda Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Oi, ja, det hadde jeg ikke turt! Ligge å føde i skiløypa.. ;o) He he.. Jeg skal reise får dager, men det er på ei hytte en time unna, og jeg har rett over en måned igjen til termin. Hadde også kort fødsel, så hadde det vært nærmere termin, så hadde jeg faktisk ikke turt. Hadde aldri klart en time i bil med riene sist iallefall. Så blir nok hjemme frem til termin etter dette.. )
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Jeg har termin helt først i juni, tør ikke reise bort jeg heller. Med førstemann gikk vannet i uke 36, men det er ikke at ejg er redd for å føde i påska som gjør at jeg ikke drar, det er mest at jeg ikke er i stand til å sitte i bil mer enn en halvtimes tid, max 1 time som gjør at det er greit å holde seg hjemme.
fox`y Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Jeg er på hytta nå:) 2.5 timer ca unna sykehuset, men da må ferga klaffe hehe . Men skal hjem før røddagene da:) ferga går sjeldnere da jeg har termin 6 mai. godt å være litt hjemme å. må forbrede litt til lillemor kommer:)
Frisør-mamma♥ Skrevet 18. april 2011 #8 Skrevet 18. april 2011 jeg har termin 3 Mai og tør ikke å dra på hytta. Ønsker IKKE å føde i seekingen for å si det sånn, er 3 gangs ) Hoho... Men bypåske er jo kjempebra, føler litt på våren og stemningen. God påske alle og lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå