Gjest Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Første gang jeg er gravid, og ikke helt erfaringsbasert her... :-) De siste to dagene har jeg hatt ekstremt vondt i ryggen, og mensmurringene/vond følelse i underlivet er sterke. Kan dette allerede være et tegn på bekkenløsning? Så tidlig? eller kan dette være starten på en sa? Bare lurer litt jeg :-)
tinapin Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Det er helt normalt. Vet at om det er SA er det SYKE smerter og du bare griner..... Så murring og smerter i korsryyggen er vist normalt;) jeg har det selv oxo;) Og jeg er fortsatt gravid;) Så masse lykke til, det er tegn på spire som blomstrer;)
*Lissja* Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Jeg hadde slike smerter i uke 4 og 5. Etter dette har det roet seg litt, men leste i gravid i dag a dette kan komme tilbake i uke 8 pga at livmor og alt vokser og strekker på seg )
Gjest yrild Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Jeg hadde det sånn sist gang (og han er nydelig og 2 1/2) og er nærmest litt bekymret for at jeg ikke kjenner så mye denne gangen... he he alltid noe å bekymre seg for ;-) Du høres fint normalt gravid ut. Jeg hadde 4 dager "bekkenløsning" og det føles helt annerledes enn menssmerter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå