Gå til innhold

Er kyllingfiletene fra first price gode?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har smakt forskjellige merker, både billige og dyre, kan ikke si eg har merket noe forskjell på noen av de.

Skrevet

Merker ikke forkjell fra andre kyllingfileter. Har til og med kjøpt frosne kyllingfileter fra first price og de var gode de også..

Skrevet

En kylling er jo en kylling, de blir ikke noe annerledes av at det står First price på pakken...

Skrevet

Smaken er vel den samme som andre produsenter.

Det eneste som gjør at jeg kvier meg for å kjøpe de er at jeg innbiller meg at kyllinger som blir lavprismat fostres opp i dårligere kår fordi de må masseproduseres desto mer for å gi fortjeneste. Og kyllingene har det jo helt jævlig uansett produsent....

Mulig dette er en latterlig tankegang, men jeg greier ikke å fri meg fra tanken.

Skrevet

21:44: Du er nok inne på noe der...

Skrevet

Hold deg fast; kyllingfiletene til First Price er de samme som du får i gule ekser med "Prior"utenpå!

Skrevet

De er helt greie.. Mulig jeg er litt sær, men syns det var mye "blodflekker" og hvitaktig brusk i de.. men det kan jo skjæres bort om du er like sær som meg :P

Skrevet

De er like gode som prior sine. De er jo prior. Men for prior var de ikke store, små,pene osv nok til at de oppfylte deres krev til kyllingfilet. Derfor ble de donert bort til first price. Nesten alle produkter fra first price er de som ikke er bra nok for den egentlige produsenten. De kan ha lav pris fordi de nesten ikke koster noe. Så slipper prior og gilde osv å kaste en haug av mat de likevel ikke vil ha.

Skrevet

Haha, det fant jeg i mine prior fileter også, så det kan forkomme hos alle produsenter ;-)

Skrevet

Jeg tror det må være noe galt med meg. For jeg leste "Er kyllingfittene fra first price gode?"

Skrevet

for seint på natta for deg :P

Har like rar humor som meg du skjønner je når det er kvelden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...