Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei girls...!!

Noen her inne som har vært til måling (CT) av bekken?

Jeg skal det i morgen for å se om jenta kan komme med rumpa først. Om ikke blir det keisersnitt..... isj...

Noen som vet om jeg får svar med en gang? Eller om det tar noen dager med vurdering osv?

spennende..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du får svar med engang, har en venninne som har vært i gjennom det der. Lykke til:)

Skrevet

Jeg har, men det var etter den (mislykkede) fødselen. Det hastet mao ikke med svar for min del. Det kan ta litt tid, røntgenlegen ser på bildene først, tar mål etc, og så blir vel resultatene sendt til gynekologen, som ser nærmere på svarene. Uansett kan det vel ikke ta så mange dager, du nærmer deg vel termin, regner jeg med?

Røntgenlegen som så på mine bilder skrev kun målene i sine papirer, han ga ingen vurdering av dem. Vurderingen var det gynekologen som gjorde. Røntgenlegen kikket heller ikke på bildene mens jeg var der. Jeg ville ikke regnet med å få svar mens du er der, i alle fall, men kanskje du har flaks og får det likevel. (Mulig jeg skrev det litt uklart først...)

Skrevet

Jeg har, men det var ETTER den (mislykkede) fødselen. Det hastet mao ikke med svar for min del. Det kan ta litt tid, røntgenlegen ser på bildene først, tar mål etc, og så blir vel resultatene sendt til gynekologen, som ser nærmere på svarene. Uansett kan det vel ikke ta så mange dager, du nærmer deg vel termin, regner jeg med?

Røntgenlegen som så på mine bilder skrev kun målene i sine papirer, han ga ingen vurdering av dem. Vurderingen var det gynekologen som gjorde. Røntgenlegen kikket heller ikke på bildene mens jeg var der. Jeg ville ikke regnet med å få svar mens du er der, i alle fall, men kanskje du har flaks og får det likevel. (Mulig jeg skrev det litt uklart først...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...