trippeltopp Skrevet 17. april 2011 #1 Del Skrevet 17. april 2011 ..noen som kan hjelpe en kvinne i nøden..? Saken er følgende: Vi vil ta ut 46 uker med 100% lønn (og deretter ferie+evt. noe ulønnet permisjon slik at vi totalt er hjemme ett år ca). Saken er den at jeg er deltidsstudent, dvs. at jeg jobber halve uken (50%) og studerer den resterende halvparten av uken. Jeg kommer til å fortsette på studiene, men søke permisjon på arbeid. Satser på en god del egenstudie, samt at jeg vil følge den undervisningen som er obligatorisk.. Derfor ønsker vi at far skal kunne ta permisjon én dag i uken, etter at jeg har tatt ut mine obligatoriske seks uker. I tillegg skal jeg ha seks uker med praksis på høsten, og spøsrmålet mitt er da om far kan ta ut disse seks ukene, og - når disse seks ukene er over - gå tilbake til én permisjonsdag i uken... Så..et annet spørsmål.. nav ber om en eller annen form for bekreftelse fra studiested.. holder det med gyldig kopi av studentkort, eller må man få en attest? Noen som vet? Blir veldig glad om noen kan hjelpe.. vegrer meg for å kontakte nav da jeg opplever at de ofte bare siterer de knotete formulerte nettsidene sine.. Takk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143149365-oksnille-kloke-damer-med-godt-vett-p%C3%A5-foreldrepenger-og-gradert-uttak/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå