Gå til innhold

Trekker tilbake det jeg skreiv om at lillegutt ikke reagerer på tannfrembrudd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skreiv et innlegg her om dagen at lillegutt ikke reagerer i det hele tatt på tenner... herregud, det skulle jeg aldri sagt!

Igår brøyt tannen ut, og det har vært et sant helvete å få han til å sove på kvelden. Han skriker og skriker, nekter å sove. Han er som regel en engel å få i seng! Med engang vi tar han opp, slutter han å skrike og er blid som ei sol. Han er også blid hele dagen, og dagsovingen har gått som normalt.

Er dette normalt? At de blir små nattemonstre, og KUN på kvelden/natten at de har vondt? Og hvor lenge varer dette???

Holder på å bli gal allerede, og dette er bare 2.kvelden... får virkelig vondt av dere som har barn som "aldri" sover.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kor gammel er han? Vi har hatt unger som har värt slik, pluss masse bäsjing.. Denne lille krabaten vi har nå har nok såvidt beg med noe ubehag i munn siste dagene, har også väre vanskelig om kvelden og m hyppige oppvåkninger om natten.. Ikke greit, men vi har ikke sovet godt siden han ble födt, så forsåvidt ikke noen overraskelse at han ser ut å reagere på dette også! Han er nå 4 måneder. Det pleier roe seg med en gang tannen er ute, men som oftest så kommer "nabotannen" bare noen dager etter, så det er på'an med en gang igjen;)

Skrevet

Huffda, ikke noe gøy! Her går leggingen som regel greit, selv når de får tenner, det er selve nattesøvnen det går utover her i heimen- med mange små og store oppvåkninger og gnissing av tenner, tygging på smokk osv. Det er visst vanlig at de plages mest på natta, siden de er så travle og opptatt med andre ting om dagen at de til en viss grad kan glemme smertene da.

Gikk leggingen bedre idag da, og sover han rolig resten av natta? Det er jo heller ikke uvanlig at de får slike "vanskelige" faser av og til, uavhengig av tenner eller ei.

Skrevet

5 : Han blir 7 mndr denne uka :) Det roet seg fort ned igjen her, var bare 2 kvelder/netter han var urolig, heldigvis! Men ser, som du sier, at nabotannen er på vei ut ja! Så da blir det nok liv i heimen igjen ;) Men denne gangen er jeg mer forberedt, også vet jeg at det varer ikke lenge, så da er det greit.

Uff, føler virkelig med deg, håper lillegutten din ikke reagerer så altfor fælt på tennene, så mammaen hans får sove litt om nettene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...