Gå til innhold

Hehe apopos amming. Mannen min ble litt ille berørt her om dagen....!

Anbefalte innlegg

Mannen min som dog ikke har noe problemer med pupper (tvert om) ble litt ille berørt her om dagen.

Vi er bekjente av et utenlandsk par, og han sto å snakket med henne. (eller hun snakket til han først) Der satt hun med hele puppen fremme, uten noen baby på. Skulle vel til å legge ham til, eller hadde tatt ham der i fra, men for henne var det liksom ingen problemer å sitte med hele puppen ute)

Mannen sa til meg etterpå at han syntes det var så ubehagelig alt han tenkte på hvar "se henne i øynene... se henne i øynene" og var livredd for å rødme hehe.

Han er nok ekstra vant til meg da, som var livredd for at noen skulle se en liten hudbit en gang, og som alltid hadde både pledd og klær over for å ikke vise noe.

syns den var litt søt jeg..

Fortsetter under...

Det var vel et innlegg i ammetåke-tråden, der ei dame fortalte at hun hadde gått rundt ute, og plutselig hadde noen sagt til henne; "Puppen din er ute!" Det var en stor tabbe og en sjokkerende oppdagelse.

Så det kan godt være at denne dama oppdaget det litt senere, og at det var kjempepinlig for henne.

Hehe, må ha vært den berømmelige ammetåken som tok henne ;)

Er jo mange som lufttørker hjemme fordi de sliter med sårhet, trøske e.l. Plutselig er man så vant til å sitte med puppen løs, at man har glemt hele greia....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...