Gå til innhold

Kunne ønske jeg fikk barn FØR mammabloggene kom!!!

Anbefalte innlegg

Og JA, jeg vet det er bare å ikke lese de, men de dukker opp overalt og noen er ganske fine.

Men alle skriver om sine perfekte liv med sine perfekte barn som spiser så bra, er så tidlig ute og sover hele natten.

I tillegg så kan klarer/orker de å aktivisere barna sine HELE dagen og finner på ting konstant.

Jeg vet dette ikke er virkeligheten, men det får meg til å føle meg som en "dårlig" mor som ikke klarer å leke en hel dag eller dra på lekeplassen eller gå tur hver eneste dag. Og at det er noe galt med ettåringen min med en sterk vilje og urolig nattesøvn.

Aahhh... Hvor mange her kan si at alt er helt perfekt og at de har et barn som aldri noensinne sutrer eller viser sin sterke personlighet og er et prakteksemplar døgnet rundt?

Fortsetter under...

jeg er enig med deg her HI. men jeg trøster meg med at det antageligvis ikke er så rosenrødt som de sier! jeg har ikke verken tid eller energi til å aktivisere barna mine hele dagen. ikke er det naturlig heller, de må jo lære seg å bruke fantasien sin å leke selv også. og vi har noen dager der alt går på tverke å barna verken sover eller spiser. det er ikke bare deilig og flott å digg å få barn. noen ganger er det også tøft, slitsomt å kjedlig...

Jeg skriver iallfall ikke om noe perfekt liv, men skriver om "perfekte" unger. Det er en uting å legge ut som problemene til ungene eller ting som kan sette barna i et negativt lys.

Husk at noen legger ut om sitt perfekte liv i ren usikkerhet.

Og mye handler om hva man velger å se eller hva man legger vekt på.

Tenker at du er bra nok akkurat som du er!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...