Lille Ru Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Hei! Ved forrige forsøk brukte jeg 150IE Gonal-F, men fikk bare 1 folikkel. CFC mente jeg kunne doble dosen. Er det noen som har erfaringer med en så høy dose på kort regime? Klem
Bima78 Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Hei! Jeg har vært gjennom ulike forsøk og tror jeg har benyttet Gonal-F ved tre anledninger. Ser jeg har fått doser fra 75-300IE. Ser at jeg ved siste forsøk benyttet 225IE hele tiden og det fungerte veeldig fint:) Jeg har vært heldig og opplevde ingen bivirkninger, eller forskjell mellom de ulike dosene. Tror det er veldig individuelt så her er det bare å kaste seg ut i det. Regner med at du blir tett fulgt opp med hyppige kontroller. Jeg ønsker deg lykke til!!
tingeling71 Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Har kun hatt et forsøk på IVF (vellykket). Gikk da på 275 IE daglig. Fikk ut 6 egg hvorav to ble befruktet. Fikk heller ingen bivirkninger.
Lille Ru Skrevet 18. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2011 Ja, jeg går til en privat gynekolog (dyrt men verdt det). Denne gangen prøver jeg en kombinasjon av det han sa og CFC sitt forslag. (Gynekologen har godkjent det :-)) Progynova + Klexane fra dag 1. 150 mg Pergotime/Clomifen dag 3-7. 300IE Gonal-F daglig fra dag 7. Til slutt eggløsningssprøyte (dropper Orgalutran). Så nå venter jeg bare på syklusdag 1 Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå