Gå til innhold

Vi har ikke plass til store barneselskaper, er det dårlig gjort av oss å ikke ha selskap med barna i barna i barnehagen når barnet vårt aldri har selskap selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det dårlig gjort/dumt av oss at vi aldri har bursdagsselskap hvor vi ber barna i barnehagen og at vi stadig blir bedt til de?

At vi bare blir invitert, men ikke har selskap selv?

Vi har rett og slett ikke plass...

Kan dere ikke leie bhg da?

Må da ikke invitere hele bhg heller?

Jeg syns dere også burde holdt selskap på en eller annen måte så lenge barnet er over 3 år.

Vi har vært i barneselskaper i gymsalen, på sfo, på lekeplassen, på lekeland, i skogen, i akebakken, i barnehagen, på samfunnshuset, i menighetshuset, til og med på "gymmen" har det blitt holdt selskap.

Mange muligheter selv om man ikke har plass hjemme, man finner en mulighet så barnet får anledning til å invitere vennene sine!

Har selv fire barn så jeg har sett mange forskjellig løsninger på dette med barneselskaper, og det er bare kreativiteten som setter grenser. Selv har vi holdt mange uteselskaper, engangsgriller med pølser, aktiviteter som fotball, kaste erteposer på blikkbokser, stafetter, sisten, hinderløyper, skattejakter osv er kjempepopulært. Er en enkel, rimelig og populær måte å holde bursdag på.

Kunne ikke falle meg inn å nekte ungene mine selskap. Her har de hatt første selskap fra ca 4 år.

Annonse

N om ommeren er det jo flere som har utebursdag. Venninna mi hadde i et skogholt hvor alle barna grillet pølser over bål. Man må ikke gjøre det så stort. Eller lån uteplassen til bhg. Der er barna kjent og de er gjerdet inn!

Man bør feire bursdagen til ungen, ja. Hvordan dere gjør det og hvor mange dere ber må dere selv finne ut av, dere trenger ikke ha selskap inne med 25 unger..

Dere bør jo feire for BARNET sin del - ikke for hva foreldrene evt. kommer til å tenke om dere!

Selv synes jeg "plassmangel" er et dårlig argument for å ikke feire bursdag. Det er fullt mulig å feire ute eller leie/låne gymsal, SFO, barnehagen osv.

Vi har også liten plass, og kunne ikke hatt bursdag hjemme. Vi har hatt bursdag på Burger King og i Lekeland. I år leide vi lokale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...