Gå til innhold

Ekkelt, eller er det bare meg som synes det?

Anbefalte innlegg

Så et par i kiosken på sykehuset. De var der for at kona skulle føde, (damen hadde diger mage og hadde på sykehusklær på). De skulle handle noen blader. Mannen var oppgitt for det var bare "dameblader" der, type mote, sladder, interiør o.l. Han spurte etter "manneblader". Ble pekt ut noen bliblader, motorblader og vitenskapsblader. Nei, han skulle ha "MANNEblader". Endte opp med å kjøpe 2-3 FHM-lignende blader med nakne ekle modeller på. Syntes det var rart å kjøpe sånne blader foran kona når hun skulle føde. Hadde blitt forbanna hadde min samboer gjort det, altså.

ÆSJ

Fortsetter under...

Jeg har da bladd gjennom noen manneblader selv, tidvis er noen av dem ganske underholdende. Både FHM, Mann, ViMenn osv har jo bilder av damer på forsiden, men det er da en blanding av alt mulig inni, omtrent som i et dameblad. Synes ikke dette var ekkelt nei.

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest gravert

Her i gården ville vi nok begge kjøpt maneblader hvis vi trudde det skulle bli døtid og lesing på føden, men har jo trua på at man kan bli litt opptatt av annet under fødselen. Desutten syns jeg jentebladene har nesten like mye lettklede jenter som vimenn og fhm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...