Miaz + lille luringen Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Hei. Er det nokon som har vert ute for influensa no? Fikk det for to dager siden. Er feberfri i dag.Men er fortsatt tung i hode, med hodeverk. Kjempe tett i nasa, ingenting som hjelper for å åpne. Prøvde tilog med med otrivin, berre så eg skulle få sove, men da rant berre fra nasa.Skikkelig tørr i halsen og no begynner eeg med litt tørrhoste også. Har sove kansje 3-4 timer dei siste to døgn. Var veldig bekymra for den lille i magen, men babyen sparket i magen så da har eg ingen grunn for å vere bekymra vel...eller?
Miaz + lille luringen Skrevet 17. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2011 Glemte å skrive at eg er 32+3 veker på
Snart tobarnsmamma:) Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Ingen grunn til bekymring, eg hadde ikkje flunså, men omgangsjuka i 3 trimester sist svangerskap, tok 6 dager før eg klarte å beholde fast føde, men så lenge eg fikk behold en del væske, blei av jordmor anbefalt en blanding av farris og eplejuice for å få litt næring og litt salt va dette trygt. Hun anbefalte meg imidertid om eg ikkje klarte å beholde noe den 6 dagen å kontakte lege/sykehus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå