Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i morgen og leter etter fødselstegn....

Har hatt litt kynnere og mensmurringer i det siste (hadde mensmurringer i hele går) og i dag fikk jeg smerter i ryggen. Smertene går langs ryggraden og ikke neders i korsryggen. Smertene bli nesten borte når jeg tok et bad men "ble seg selv igjen" når jeg var ferdig.

Noen som vet om det er fødselstegn eller bare ryggen som "sier i fra" at ting nå begynner å bli tungt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, mensensmerter så tett opp mot termin bør jo være ett godt tegn da, det hadde jeg tolket det som iallefall :-) Nå er jo jeg førstegangs, så kan ikke svare deg så godt - men lykke til iallefall, håper det tar seg opp! :-D

Skrevet

Da har du det på samme vis som meg, jeg har også termin i morgen. Sender deg fødestøv, og håper i gjensidighet at dette er tegn på at ting skjer snart. Det er jo tegn på at ting skjer, men det kan jo enda ta ei stund med "små vondter" før den virkelige innspurten trer til. Lykke til og måtte vi være så heldige å føde på termin!!!:)

Skrevet

Takk for det =)

Får sende litt fødestøv til deg og, løvinna82, så får vi håpe fullmånen hjelper oss begge =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...