Gå til innhold

sopp i munnen på baby (4 uker) tips noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årh noen som har gode tips? hun har vært full av sopp i munnen. er bedre nå, men fortsatt litt igjen. har behandlet henne i 2 uker nå snart, med mycostatin 1 ml 4 ganger til dagen. fikk det hos legen.. delammer men hun tar kun pupen med skjold så tviler på jeg har noe på pupene men har smurt endel med canesten fordi om.. noen med tips? Begynner å bli veldig lei den soppen som ikke forsvinner:(

Skrevet

Smør på mycostatin med q-tips, og vær veldig nøye. Her forsvant soppen først etter 4 uker. Lykke til! Vet hvor jævlig det er:(

Skrevet

Ja, pass på å smøre det skikkelig inn! Vi brukte mycostatin i 6 uker. Det ble nesten helt borte etter et par uker, men vi fikk beskjed om å fullføre kuren de 6 ukene likevel. Da vi slutta med medisinen kom det pinadø tilbake igjen med en gang. Klarte å holde det i sjakk med farris, men det forsvant ikke helt før jeg slutta å amme :/

Skrevet

jeg kjøpte hydrogenperoksid NAF 3%

på apoteket etter tips fra helsesøster.. dyppet en q-tip i det og smurte det i munnen og på tungen og det ble borte på under 2 dager..

bare å gjøre det noen ganger om dagen.. jeg gjorde det ca 4 ganger 1. dag og etter 2 ganger 2. dag var det helt borte :D

PRØV DET!!! :D

jeg smurte i tillegg brystvorten med canesten for å forhindre at jeg fikk det selv også..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...