tingeling71 Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Jeg er ny her, hopper inn her nå som jeg er 7 uker på vei. Var på UL i uken som var og fikk vite at embryoet er noe lite, men satser på at det vokser seg stort nå. Ny UL i starten av mai for å se hvordan det går. Grunnen til at jeg får den oppfølgingen er fordi dette er et IVF-barn (prøverør) med donorsæd. Hvis det er noen i samme situasjon her eller andre som er litt "gammel" gravid så hører jeg gjerne fra dere. Jeg er 40 år. Hører gjerne fra andre også
Solskya Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Heisann! Så flott at det klaffet med ivf, jeg er sikker på at den lille vokser raskt Jeg er snart 40, gravid med et lite donorknøtt - passerer 12 uker imorgen, Jippi!! Skal på duo-test på onsdag og er veldig spennt på det. Har du tenkt noe på fosterdiagnostikk? Var også på ul i uke 7, fikk se en liten skygge og hørte hjertelyd..fantastisk! :-)
tingeling71 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2011 Heisann Solskya. Husker deg fra det andre forumet ja. Det gikk raskt rette veien for deg. Jeg skal først og fremst på ny UL 3.mai. Da vil jeg være 8+6. Hvis alt er fint da så regner jeg med at jeg får henvisning videre til samtale om fosterdiagnostikk. Det ville hun ikke gjøre sist siden embryoet var så lite som det var. Har funnet ut at jeg også vil ta duotest. Dersom det virker ok da så gir jeg meg med det. Jeg har ikke lyst å styre så mye, føler litt på at vi roter med "ting man ikke skal rote med". Men dersom jeg får beskjed om høy sannsynlighet for noe så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Så langt har jeg ikke tenkt, satser vel på at ting går fint som de fleste andre. Vanskelige greier det der. Ser litt frem til UL i mai. Sånn ellers har jeg faktisk ikke fått den store følelsen hverken ene eller andre veien....snakk om å være kald og rolig Kjenner på meg at gleden kommer etterhvert, men så er det vel det som ligger i bakhodet at det kan hende at det ikke går veien denne gangen. Men det tenker jeg ikke så mye på, det som skjer det skjer. Gi en lyd etter duo testen da og fortell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå