MiraculixGRAVID Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Vet at hodet er festet fra før av, så det er ikke det som skjer. Er det hodet som borrer seg lengre ned, tro? Vanlig å kjenne dette sånn på slutten? Har vært sånn noen dager nå, så ikke noe helt nytt. Skikkelig på utkikk etter fødselstegn om dagen merker jeg, hihi :-) Slimproppen (deler iallefall) gikk her om dagen, og hatt litt murringer i magen til tider. Håper det blir godt og modent, slik at fødsel ikke er alltfor langt unna! "Godt" å kjenne at det skjer noen ting!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Jeg har også vonde stikkinger i underlivet, det gjør rett og slett vondt og jeg kan skvette skikkelig når det kommer for det kommer så brått på, hehe Som en ilende stikkende smerte, håper det er et godt tegn på at ting snart skjer Hodet er forresten festet her også 38+4
megh Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Sist gang jeg gikk gravid så kjente jeg stikking de siste ukene før fødsel. Og hørte at det var at hodet skrudde seg ned i bekkenet, eller generell modning. Kvelden før jeg fødte kjente jeg et skikkelig stikk, som om noen stakk en strikkepinne inn... (sorry detaljer) Og da fødte jeg jo dagen etter så tror nok det hadde med det å gjøre. I dette svangerskapet har jeg kjent stikking (ikke like sterkt kanskje) fra ganske tidlig. Nå er jeg uke 28. Så jeg vet ikke om det er vanlig for noen å kjenne det mer, eller rett og slett at modningen kan begynne veldig tidlig andre gangen kanskje?? Ikke greit å si Lykke til i allefall, fødselen er nok like om hjørnet
MiraculixGRAVID Skrevet 17. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2011 Oj, så spennende, da er jo dette tegn på at ting ikke er alfor langt unna :-) Jeg kjenner det "murrer" jevnt nedi der, og med avbrekk hvor det kan stikke endel. Kommer sånn innimellom iløpet av dagen, ikke hele tiden. Krysser fingrene for oss jenter, håper vi slipper å vente altfor lenge!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Har hørt at man kjenner kynnere og stikkninger mye tidligere i andre svangerskap. Fikk stikkningene tidligere denne gangen men har blitt mer av det nå, kjenner det flere ganger daglig. Spennende!
MiraculixGRAVID Skrevet 17. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2011 Der kom resten av slimproppen (kom "en bit" for 2 dager siden også, sorry grisete innlegg så da har denne stikkinga hatt noe effekt iallefall! Håpe det tar seg opp, 1 uke før termin gjør ingenting for min del ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå